Sevdiğiniz insandan ne zaman vazgeçersiniz? İstedikleriniz olmadığı zamanlarda mı yoksa çıkış yolu bulamadığınız zaman mı?

Sevdiğiniz insandan ne zaman vazgeçersiniz, istedikleriniz olmadığı zamanlarda mı yoksa çıkış yolu bulamadığınız zaman mı?
Zordur vazgeçmek..
hele değer veriyorsan ona..
zordur.. çabalamadan vazgeçmek kaybetmek demektir belki kim bilir
Sevmek ya da sevilmek daha zor olabilir kimi zaman
Ama birisinden vazgeçmek başkadır sevdiğinden vazgeçmek başka
Peki siz ne zaman vazgeçersiniz
İsteklerinizi dile getirmemesi sevdiklerinizden vazgeçmeye neden olur mu?
Yoksa bir çıkış yolu bulamadığınız zaman üzülerek mi vazgeçersiniz
sevdiğiniz o kişiden
Kolay vazgeçer misiniz?

Sevdiğiniz insandan ne zaman vazgeçersiniz? İstedikleriniz olmadığı zamanlarda mı yoksa çıkış yolu bulamadığınız zaman mı?
Cevapla