2 yıllık ilişkinizde karşı tarafın herseyine alttan alip sizin bi sorununuz olunca onun alttan almaması ne hissederdiniz?

Bugün bi gercekle karşılaştım bi sorun oldu aramızda bana dediki benim bu süreçte bulunduğum durumu alttan alman benimde aynı seyi yapıcağım anlamına gelmiyor dedi ben ona gözüm kapalı giderken onun bana sürekli bi şüpheyle bakması artık bu ilişkide grurum kırıldı kendime olan saygımi kaybettim aslında anlatmak istediklerim varda ne bilim boş gibi hissediyorum
2 yıllık ilişkinizde karşı tarafın herseyine alttan alip sizin bi sorununuz olunca onun alttan almaması ne hissederdiniz?
Cevapla