2 yıllık bir ilişkim var ve yorgun hissediyorum yardımcı olur musunuz?

Ne zaman kendimle ilgili konusmaya kalksam beni kendi konusup beni boğuyor bu zamana kadar ondan bi sevgisi dışında bi beklentim olmadı ama onun sürekli bi beklentisi var ve ben bunun altında artık eziliyorum kendim olmaktan cok uzağım yoruldum
2 yıllık bir ilişkim var ve yorgun hissediyorum yardımcı olur musunuz?
Cevapla