Kabul ediyorum haksızdım. Normalde hep romantik yaklaşan biriydi ama bu sefer sinirden bayıldı, elini vitrine vurdu elini kesti, yanına bile yaklaştırmadı. Hiç sinirli biri değildi. Ben de biraz naz icin üstelemiştim. Bana “sen o kuş kadar beynimle bana dominantlık kurabileceğini mi sanıyorsun? Hatanı anla diye durdum ama salak olduğun icin anlamadın” falan dedi cok kırıldım ama yüzüme bile bakmıyor. Üzülüyorum ama o halinden memnun gibi. İstedigi gibi davranmaya başladı. yemek yapsam onu da yapmıyor yatak icin de yanaşmıyor. Kocamla nasıl konuşup barışabilirim? Göz teması kurduğumuzda da gözleri yerinden fırlayacakmış gibi bakıyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Bugün biraz konuştuk! Aramız biraz düzeldi. Harika! :))
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Merhaba,
Aranızın neden bozulduğunu söylerseniz yardımcı olmaya çalışacağım inşAllah...🍃
Arkadaşlarını sert eleştirdim konuyu kapatmaya çalıştı o da tamam boş ver diyerek ben de üsteledim o da birden sinirlendi sen kendini prenses zannettin iyice bıktım senden diye çıkıştı ben sustum bir şey demedim ama o kadar sinirliydi ki onu ilk defa öyle gördüm. Şu an 1 aydır konuşmuyoruz annemlere gidiyorum demiştim git baba ne demişti ve gidip 3 gün kaldım geri geldim. Halinden gayet memnundu ama göz göze vs gelince kötü bakıyor sanki benden nefret ediyor gibi
1. Arkadaşları erkek miydi?
2. O gün tartışmadan önce nasıldı?
3. Ne dediniz de romantik adam arkadaşları konusunda bu kadar köpürdü?
Şey evet erkekti arkadaşları, genelde tartışmalarda ben üste çıkardım haksız olsam bile o özür dilerdi daha sonra ben haksız olduğumu dile getirir ben de özğr dilerdim kısacası ilk adımı o atardı. Arkadaşlarını sadece eleştirdim o sadece uzatmama kızdı. Tamam boş verelim artık dedi uzatınca devamı geldi
Ay belki kıskanmıştır
Yani arkadaşı kardeşi olsa bile erkekler konu hakkında pek konuşulmasını istemezler.
Yani o gün tartışmanızdan önce gergin değilse öyle birinin bu sebeple 1 ay konuşmaması normal değil.
Ya yok direk kötüledim arkadaşlarını... arkadaşlarının hepsi çok sıkı en yenisi 11 senelik. Ben kocamı seviyorum hatamı anladım hep ben üste cıkmamalıydım ama barışmak istiyorum artık onu özledim. Benle aynı yatağa bile girmiyor
İyi veya kötü :/ konuşulmamalı. Neyse olan olmuş. Karşılıklı konuşmayı teklif etseniz?
İlk defa ondan bu kadar çekiniyorum. O kadar garip ki, sanki beni tamamen silmiş gibime geliyor. Dayanamadım ağladım git başka yerde ağla duymak istemiyorum diyor. Bir tartışma onu nasıl bu kadar değiştirdi anlamış değilim
Hayır bu durumda onun yanında ağlamak yok.
Güçlü duracaksınız, bir iki gün takmayın yani ilginizi vs belli etmeyin.
Sonra "son kez de olsa karşılıklı konuşabilmeliyiz, öfkeni bir kenara bırakıp kısa bir süre aramızdaki sorunu sonuca bağlayabiliriz." deyin.
Haklıydın falan diye tekrarlamanıza gerek yok siz hatanızı zaten anladınız, özür de dilemişsiniz.
"Evliyiz, ufak ya da büyük sorunlar yaşamış olabiliriz ama böyle devam etmesi ikimizi de yıpratır, sonuçlandırmayız.
Sen nasıl olmamızı istediğini, ne yapmamızı isteğini söyle kararlaştırıp ortak bir noktada buluşalım." Diyebilirsiniz.
Siz kendinizi düşürdükçe o üste çıkmaya çalışacak bu yüzden kararlı olmalısınız. "Sen olmazsan yaşayamam" gibi bakmayın da konuşmayın da (içinizde kalsın) bunlar tartışmada aradaki ilişkiyi olumlu etkilemiyor.:/
Bence bu işte başka bir şey var, yani onu başka bir şey sinirli yapıyor. Annesiyle aram iyi ona anlattım. Sadece bize gelmesini falan istedim annesi çok şen şakrak biri belki evin havası değişir diye çağırdım. Meğerse konuşmaları duymuş annesini aradı kocakarılıgs mı başladın sakın gelme eve kimseyi istemiyorum dedi. Tanımadığımız birine dönüştü. Pandemiden dolayı işleri kötüydü bence bundan dolayı çok sinirli. Söylediklerinizi yapmaya çalıştım ama bana beni sen yıprattın hiçbir zaman bana hak vermedin hep egonu tatmin etmek için bana hemen öldürülmesi gereken bir böcekmişim gibi davrandın beni salak bellemişsin sürekli beni domine etmeye çalışıyorsun seni sevdiğimden bir şey demiyordum ama her seferinde beni ezdin dedi. Şimdi narsist gibi davranıyor. Babasına aşırı saygı duyar ve çekinir annesine öyle davrandıktan sonrs iş babasına gitti babası arayınca annemin avukatı mısın senin karşında ergen yok bana bağırıp çağıramazsın diyor. Ay bunu da kız kardeşi duydu ona da menapozun yaklaştı dedikodu mu aıtodsun diyor inanamıyorum adam aşırı değişti inanmak istemiyorum ama büyü galan yapmış olabilirler mi diye düşünmeden edemiyorum
Bence de büyük bir değişiklik olmuş.
Farklı sebeplerden dolayı olabilir üstüne gitmeden idare edin aynı zamanda uzmanından destek alın.
Büyü falan da olabilir çünkü örneklerini duydum.
Biz sadece fikir oluruz sizin uzman birinden destek almanız gerekir.
Bu yüzden kendinizi suçlamayın veya kötü hissetmeyin herkese aynı davranıyor.
Tartışma nedeninizi soylermisin, belki yardımcı olabilirim
Tek care yatak sana kalmis bence sen bilmiyorsun yolunu
kavganın nedenı nedır?
özür dile
özür dile
Boşver düzelir iki güne
Aldatacaksan boşan
Ne aldatması ne alaka ya
Bilmiyorum artık neden tartıştınız
Gereksiz bi konuyu uzattım normalde tartışınca hep o ilk adımı atardı barışırdık ama bu sefer cıldırdı resmen
Arkadaşım:)
yorumuma dahil olmayın, insanları direkt boşanmaya da yönlendirmeyin.
Hiç aldatmayı düşündün mü 1 ay nasıl dayanıyorsun
La havle sen değil o. @soran edepsizin yorumunu kaldırır mısınız?