Neresinden bakarsak bakalım aldatılmak haince bir şey. Aldatan kendine yakıştırabilir mi? Benden ayrılmak istemedi şimdi aldatmalıyım kafası olmamalı. Ayrılmak istemiyorsa seviyordur, seven insana da bu yapılmaz. İşin ciddiyetini kavramasını sağlayıp, artık sevmediğini gözlerine sokmalı belki de. Ama asla aldatmayla sonuçlanmamalı, bu karşı tarafta kocaman bir yara açar, aldatan da bunun vebalinin altınsa ezilir durur
Burada sorgulayacağım şey karşı taraf kabul etmiyor diye, istemediği ilişkiye devam etmek zorunda hisseden karakterin ne kadar sağlam olduğu olur.. Sonrasında böyle bir karakterin aldatma için bahanelerin ardına sığınıyor olması ihtimali de belki peşi sıra gelebilir düşünceler arasında 😬
Ayrılmayı neden kabul etmez bir insan ya? Yani zamanında çok acılı bir ayrılığım oldu ben de ayrılmak istememiştim de sonra mecburen bu durumu kabullendim. Bence ayrılmayı kabul etmiyorsa, aldatılmaya laf etmeye hakkı yok. Çünkü partneri söylemiş yani ayrılalım diye.
Bir kişi istemeden ilişki başlamıyorsa bir kişi istemeyince de ilişki bitebilir. Ayrılık konuşmasından sonra direten , yalvaran insanlar sadece kendilerini ezik , saygısız insan konumuna düşürüyorlar. Aldatmanın bir açıklaması olamaz. Kişi aklimda başkası var seninle olmaz dedikten sonra susmasını bilmeliyiz bence. Geçmiş her zaman geçmişte kalır.
Ayrılmayı kabul etmeyen biri midesizdir zaten. Seni sevmeyen biriyle ne diye görüşülmeye devam edilir? Ya çıkar vardır ortada ya hamilelik vs. gibi zorunlu bir durum. Başka bir açıklaması yok yani bu durumun.
ayrılmayı kabul etmiyor diye bir şey yok, sen madem istemiyorsun o zaman bitireceksin, istediği kadar peşinde koşsun. elbet pes eder... kolayınıza geliyor değil mi sizi seveni kenarda tutup başkalarıyla eğlenmek
Ya çok zor bir durum ☹️☹️☹️ Aldatmak son çare olmalı bence illa yapışıyorsa ne yaptıysan bırakmıyorsa en sonunda olabilir. Ama çok kötü bir durum bence
Bence laf etmeye hakkı yoktur. Düzgünce ayrılmayı haz edemeyen kişinin aldatıldıktan sonra bol bol hazmedecek zamanı olur. Eğer ayrılmak söz konusu değilken aldatırsa o şerefsizliktir o ayrı bir konu.
Tabiki var seviyordur ayrılmak istememiştir sende ona rağmen onla muhabbeti kesmediysen bu sıkıntı ama tamamen konuşmayı kestiysen farklı bı durum ayrılmak durumda zaten kalmış olur seçenek birakmamissindir
Aldatan kişi ayrılmak istemiş, diğer kişi kabul etmediğinden onunla ayrılamamış bence aldatan kişi önceden kararını söylediği için pek de aldatma olmuyor 🤷🏻♀️