Taraf fark etmiyor ama ben arkamda olmasını tercih ederim her anlamda varlığını gücünü ve güvende olduğumu hissetmeliyim ve dudakları omzumu öperken uykuya dalmayı isterim..
Deli yatıyorum, yataktan düşmemesi adına duvar kenarında yatması elzem. Bugüne dek tüm manitularım solumda yattılar, hali hazırdaki de solumda yatıyor. Kalp soldan atar, işte o kadar!
Nasrettin hocaya " hocam cenazede tabutun sağ tarafında mı olalım sol tarafında mı" diye sormuşlar. O da " içinde olmayın da nerde olursanız olun" demis...