Güncellemeler
+1 yıl
🥺
Güncellemeler
+1 yıl
Arda yalnız ama eşde önemli
Bir kadının evi, eşinin göğüs kafesi olmalıdır. Bir erkeğin evi de kadının dizleri... Eşimle uyurum. (😃)
iyi uykular :D
Yalnız uyumayı seviyorum..
Bir gün yanlışlıkla evlenirsem, eşimle uyurdum artık..
Teşekkür ederim..
Cevap
10Cevap
Eşimle uyumak tabi ki
arada yalnız uyumakta güzel olur ama bence eşle uyumak tercihimdir
Eşim varsa niye yalnız uyuyayım delimiyim ben sıcacık avrat varken😀
Eşle sarılarak yatmak daha güzel
eşimle uyumicaksam niye evlendim
deneyelim önce görücez bakalım
Tek kişilik yatağım var
Yalnız uyumak
Tabi ki eşimle
Eşimle
eşinle tabi ama bazen tek de uyumak lazım
Yalnız uyumak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar