Eşim kız kardeşine çok yüz veriyor. Ne yapmalıyım?

Kız kardeşine burayı baba evi gibi hisset istediğin zaman gel ye iç otur kalk yat diyor. Ben eşimin o kıza fazla yüz vermesini istemiyorum böyle olursa yakında tepemize çıkıcak. Kız geldiği zaman surat asıyorum anlasın diye ama anlamıyor. O kız yüzünden eşimle tartıştım gördüm eşimin gerçek yüzünüde. Her konuda her görüşüne saygılıyım diyo ama kardeşim konusunda hiç bir görüşüne saygı duymayacam benden bunu bekleme sonucu evliliğimizi bitirse bile dedi. Bir erkek bunu nasıl söyler saatlerdir barut gibiyim patlayacam ama hadi hayırlısı
Eşim kız kardeşine çok yüz veriyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla