Ablam eşinden bosaniyor bu durum beni çok kötü etkiliyor ben ne yapacağım :(?

Bana yardımcı olun ne olur bir çıkış yolu arıyorum bulamıyorum :(hayatım hep sıkıntılarla geçti halen de devam etmekte ablam kocaya kaçtı bundan 9 sene önce ondan sonra skntilar başladı içe kapanık biri oldum eşi ile sorunlar yaşadı şimdi eve geldi ayrilacagini söylüyor 3 çocuğu var ve ısı yok kendisinin ev duzenimiz alt üst oldu eşi kadinlarla gezio tozuo pis ile yapio. bense hep alemde yasanilan olumsuzluklardan dolayi etkielndim Şu an ne yapacagimi bilmiorum kafam çocuk cenesinide goturmuyor ailem düşünce içinde ablam bosanacam deyip duruyor ben ne yapacagim ben de rkekelre güvenmez oldum evlilige uzakalsir gibiyim lütfen bana bir akıl verin Şu an ilahiyat okuyorum dışardan birinci sinifim ve sınavların var odaklanamiyorum lütfen akıl verin bir kurtulus için ne yapmalıyım :(yaş 26
Ablam eşinden bosaniyor bu durum beni çok kötü etkiliyor ben ne yapacağım :(?
Cevapla