Kız kardeşimden gerçekten bıktım ne yapmalıyım?

Kız kardeşimden nefret ediyorum en büyük düşmanim resmen. On sekiz yaşındayım benden beş yaş küçük o kadar canım hareketleri var ki... Yapma dediğimiz şeyi illaki yapıyor inadına yapıyor sabah sabah ışık açıyor, boş para harcıyor, sürekli yalan söylüyor benden kalıplı ve iri bana vuruyor sırf bilgisayarı vermedim diye karnımı cimcikledi ona vuramiyorumda benden iri olduğu için. Hayatimda bu çocuktan daha yalancı, sinsi, pislik, şerefsiz bir insan görmedim tam bir kaşar bıktım bundan gerçekten bıktım anneminde benimde bozdu pskolojimizi. Daha saymadiğim çok kötü yanı var
Kız kardeşimden gerçekten bıktım ne yapmalıyım?
Cevapla