Kız kardeşimden nefret ediyorum en büyük düşmanim resmen. On sekiz yaşındayım benden beş yaş küçük o kadar canım hareketleri var ki... Yapma dediğimiz şeyi illaki yapıyor inadına yapıyor sabah sabah ışık açıyor, boş para harcıyor, sürekli yalan söylüyor benden kalıplı ve iri bana vuruyor sırf bilgisayarı vermedim diye karnımı cimcikledi ona vuramiyorumda benden iri olduğu için. Hayatimda bu çocuktan daha yalancı, sinsi, pislik, şerefsiz bir insan görmedim tam bir kaşar bıktım bundan gerçekten bıktım anneminde benimde bozdu pskolojimizi. Daha saymadiğim çok kötü yanı var
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bi kere senin böyle konuşman o kadar çok yanlış kardeşim kaşar ne demek o ne yaparsa yapsın yaşı küçük 13 yaşındaki bi çocuktan olgun hareketer mi bekliyordun sen sabırla onu sakinleştireceğine neler diyorsun bak kötülemek için demiyorum ama değerini bil bazı şeylerin lütfen
O küçücük dediğin çocuğun ne kadar sinsi olduğunu bilmiyorsun daha anlatmadığim ne yönleri var.13 yaşında çocuk ablasına nasıl vurabiliyor? Annemi kaç kere ağlattı ve halen akıllanmıyor kendi bildiğini okuyor küçücük çocuk evdeki insanların pskolojisini bozabiliyorsa ben ne yapayım? Bende ablalığa dair bir istek bırakmadı o kadar delirtti
Kardeşim küçücük çocuğun böyle davranması normal diyorum bende sana vuruyorsa bağırıp çağırıp burada kardeşime ne yapmalıyım diye kardeşine kaşar demek yerine annen ile bu durumu konuş psikolojik destek görsün kardeşin gelip burada kardeşine hakaret etmen cidden çok yanlış dediğim gibi ne yaparsa yapsın böyle dememen gerekiyor anlatabiliyormuyum? sana öldür desem kardeşini öldürecek kadar kinlenmişsin kusura bakma ama kardeşinden çok senin bi psikolojik destek alman lazım kardeşin o senin onu korumak yerine hakaret edemezsin!
Benim pskolojim zaten bozuk o bozdu o. Onu pskoloğa götürdük işe yaramadı özele verecek bi maddi imkanımız yok ikimizde devlet pskoloğuna gittik ama bi işe yaradığı yok. Kaç kere çözüm aradık insan yerine koyduk onu ama o insanlıktan anlamıyor. Artik bir çözüm bulamazsam ben kafayi yiyeceğim bıktırdı hayattan
Bak anlıyoum seni sinirlenirsin bu durum gayet normal ama sebebi ne olursa olsun insan kardeşine kıyamaması gerek ablasın nede olsa onu düzeltebilmek yerine her çabayı vermek yerine burada böyle konuşmaman lazım ben burada yazıp soru sormana kızmıyorum sadece hakaret etmene kızıyorum anlatabiliyormuyum kardeşin o senin
Bilgisayarı vermedim diye karnıma vurduğu için anında sinirle yazilan cümleler zaten yoksa her saniye küfür etmiyorum küfür etme alışkanlığım yok. Ablası gibi davranamiyorum evet içimde sevgi kırıntısı dahi bırakmadı çünkü bir çözüm arıyorum ve kimse yardımcı da olmuyor zaten. Düzeltmeyi çok denedim çözümü yok
Tamam sorun değil bak 18 yaşındasın sende olgun bi kız olduğunu aklı başında bi kız olduğunu düşünüyorum ben elimden geldiğince yardımcı olurum sana tamam mı bak sana seçenek de sunuyorum sakin bir şekilde onun da iyi olduğu zaman kardeşini al karşına konuş onunla neden böyle olduğunu anlamaya çalış annen de konuşsun belki ilgi eksikliğinden dolayı böyle oluyor olamaz mı empati yapıp kendini onun yerine koyarsan bence sorunu çömen daha da kolay olur senin için
Ne ilgi eksikliğisi kaç kere konuştuk bizi dikkate bile almıyor he he deyip geçiyor ciddi konuştugumuz zamanda söz verip ağlıyor diğer gün bir daha yapıyor. Matematik anlamıyorum dedi özel hoca tuttuk yine yaramazlık peşinde ders yapmıyor. Voleybol kursu istedi ona yazdırdık kafası estiğinde gidiyor. Etüt dedi ona yazdırdık yine kafası esince gitti verdiğimiz paralarıda çöp etti sanki çok zenginiz gibi.
Süper dadı vardı bir zamanlar tam aday valla kardeşin 😄 Şaka bir yana daha küçücük çocuktan söz ediyoruz dostum kardeşin dediğin insana emin ol yaptığın hakaretler çok yanlış. Açıkçası ben seninde henüz olgun biri olduğunu düşünüyorum. İlerde pişman olacağın şeyler yapma bence. Sen kardeşine ne kadar sevgi gösterirsen o da sana o kadar yansıtır. Belli ki sevgi eksikliği var gibi görünüyor. Bence vakit kaybetmeden kardeşine sımsıkı sarıl. Bir gün gelir sarılacak bir kardeşin olamayabilir dostum 😇
İçimden gelmiyor içimden gelmediği sürece de sarılmak istemem. Derdim samimiyet kurmak değil onun hareketlerine çözüm bulmak. İlgi, sevgi eksikliği falan yok emin ol ona ilginin alası yapılıyor bana vurmasına rağmen karşılık vermiyorum bu ona en büyük kıyağım
Onu beraberinde bir yerlere götürsen? Belki de seni kıskanıyordur, içten içe senin gibi olmak istiyordur olmazmı?
Davranışlarını gorseydin onun yanında beş dakika bile duramazdin. Değil onu bir yere götürmek ayni ortamda bulunmak bile işkence bana. Bak az önce yine yumruk attı bana sırf bilgisayarı vermedim diye. Ders falan çalışmıyor ama telefon istiyor oldu başka? Tek isteğim bu canım hareketlerini bıraksın bana vurmayi kessin sevgi falan göstermem yoksa neyini seveyim bana vuran canım öyle kolay değil işte
Doğrudur dostum kardeşini senden iyi tanıyamam. Ama şundan eminin senden daha iyi abilik edebilirim ona. Benimde 8 yaşında bir kardeşim var onu o kadar kaliteli yetiştirdim ki inanamazsın. Benimle beraber hep animasyon filmleri izler oyun oynar vakit geçirir. 1 kez olsun bana saygısızlık etmedi. Benimle yer içer uyur. Günümüz çocukları daha interneti nasıl kullanacağını bilmezken ınstagram hesabı açıyor. Ben kardeşime tiktok bile yüklemedim yüklememde. Okula başlamadan alfabeyi öğrettik ona ve zeki bir çocuk olduğunu düşünüyorum. Düşün daha 6 yaşındayken bilgisayarıma girer kendi kendine oyun açardı gözetimim dahilinde tabi. Bana öyle geliyor sizin yetiştirme tarzınız biraz farklı sanırım. Neyse kardeş senin kardeşin ne ekersen onu biçersin dostum 😊
Yetiştirme tarzınızdaki tek yanlışimiz fazla yüz vermemiz ve ona her seferinde güvenmemiz. İyi bir abla mıyım bilemem ama çok sabırlı bir ablayım. İnstagram hesabı bizden gizli açtı kaç kez. Bir, iki yil önceki Mesajlarini ben okudum erkeklere falan alev atıyor küçücük çocuk. Zeki bir çocuk ama aklını yaramazlığa kullanıyor derslerine değil. Halen getirdiği o kötü notlardan utanmak yerine bizden para, gezme, tozma istiyor annemde de bende de sabır bırakmadı buna bir çözüm istiyorum
maalesef ağaç yaşken eğilir dostum. Kardeşini tanımadığım için bir şey demek zor ben psikoloji okumadım psikologta değilim sadece sıradan bir abiyim. Sana tavsiyem psikoloğa götürmenizde yarar var gibi. Ama senden ricam beni ne kadar dinlersin dinlemezsin bilemem sana kalmış, senden ricam bu soruyu en kısa sürede kaldırman. Emin ol ilerde çok pişmanlık duyabilirsin, canın sıkılabilir, kendinden utanabilirsin. Biliyorum zor durumdasın seni de anlıyorum ama emin ol böyle bir platformdada öz kardeşini aşağılayıp eleştirmekte kendini küçük düşürmemelisin. Gecen güzel olsun dostum 😇
Pskoloğa götürdük zaten işe yaramadı. Sorunda çözülmez gibiSanada iyi geceler
çocuk daha o nasıl kızabilirsin ki? görmezden gelmeye çalış
Bana vurduğunda karşılık vermeyerek görmezden gelmiş olmuyor muyum zaten? Görmeden gele gele bu şımarıklığa erişti
Seni en iyi ben anlarım