30 yaş üstü amcalar neden genç kızlarla farklı diyaloglara girerler?

Bence onların cahil olduklarını düşünüyorlar 😂 ya da çıtır kızla konuşuyorum diye egolarını tatmin ediyorlar. Ciddi anlamda eğleniyorum konuşarak. Basit bir şeye yok dememe rağmen olmayacak şeyler istiyorlar gerçekten bunu bir umut diyerek mi soruyorlar yoksa baska bir şey mi var. Özellikle abi lafı en hassas noktaları 😄 Soruyorum konuşma amacımız ne sonu nereye varacak. Gelen cevap öylesine ya arkadaşça. Sonra tamam abi yazıyorum 😄 çıldırıyor adam ben de burda zevkten dört köşe oluyorum onun o haliyle 😁 niye böyleler bide bir şey sorarken utanmış gibi yapıyorlar ya o kendini masum gösterme çabaları yok mu ahh ahh ne desem bilemedim 😂 mantıklı bir cevabını vericek olanlar var mı sizce niye böyleler (istisnalar dışında)
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum çok süper soru seçildi. Çatlayın 🤣
30 yaş üstü amcalar neden genç kızlarla farklı diyaloglara girerler?
Cevapla