Bence onların cahil olduklarını düşünüyorlar 😂 ya da çıtır kızla konuşuyorum diye egolarını tatmin ediyorlar. Ciddi anlamda eğleniyorum konuşarak. Basit bir şeye yok dememe rağmen olmayacak şeyler istiyorlar gerçekten bunu bir umut diyerek mi soruyorlar yoksa baska bir şey mi var. Özellikle abi lafı en hassas noktaları 😄 Soruyorum konuşma amacımız ne sonu nereye varacak. Gelen cevap öylesine ya arkadaşça. Sonra tamam abi yazıyorum 😄 çıldırıyor adam ben de burda zevkten dört köşe oluyorum onun o haliyle 😁 niye böyleler bide bir şey sorarken utanmış gibi yapıyorlar ya o kendini masum gösterme çabaları yok mu ahh ahh ne desem bilemedim 😂 mantıklı bir cevabını vericek olanlar var mı sizce niye böyleler (istisnalar dışında)
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum çok süper soru seçildi. Çatlayın 🤣
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer