Sadece bir kişi girebildi hayatıma , duruşunu bilen kültürlü biriydi. Ama zor zamanlarda yanımda durmasını bilemedi. Genelde karşımıza çıkan erkek tipleri , diğer kadınlara da ilgili ve meraklı aç gözlü tipler oluyor. Maalesef tek kişiye sadık kalma duyusunu çoğu kaybetmiş durumda.
Mutlu bir beraberlik için iki cinsede küçük bir tavsiye:
Bir kadınla ciddî bir birliktelik içindeyseniz, hayvanî güdülerinizi terbiye ederek tek bir kadına ait olmayı öğrenmelisiniz beyler ve sizi kaybetmekten korkmayan, her ihanet girişiminizde sizin diğer kadın tarafından baştan çıkarılmadığınıza inanan, o sebeple faturayı size kesen, güçlü, öz güvenli kadınlarla birlikte olmalısınız. Ancak o zaman bu şartlar altında o kadının sizi gerçekten sevdiğinden emin olabilirsiniz..
Sevgili hemcinsinslerim; Sizler de nefsini terbiye etmiş eşler seçin ki diğer kadınların tüm güzelliği ve özgür yaşam haklarıyla var olmalarını, ilişkileriniz için tehdit algılamayasınız.. Ayrıca eşlerinizi, sizi doyurmak ve bakmakla ve bunun karşılığında size hükmetmekle görevli efendileriniz yapmaktan vazgeçmek için gerek maddî gerek ruhsal güce (donanıma) ulaşmanız gerek.
İyiler kadar kötülerde oldu tabi ama hayatıma dahil etmeyi asla tercih etmedim, hayatıma aldığım çok az kişi oldu flört falanda buna dahil edersek 5 kişi anca, hepsinin özellikleri farklı ama ortak özellikleri hep saygılı ve zeki olmaları oldu. Sohbet etmeyi bilen insanlardı saygı asla tükenmedi.
Çoğu bencil ve nankördü ne yazık ki. Tanıdığım iyi insan sayısı bir elin parmağını geçmez diyebilirim. Az insan çok huzur misali işte. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın.
Selamlar. Hayatıma çok insan girdi yanlış zamanda gelen doğru insanlarda oldu doğru zamanda gelen yanlış insanlarda önemli olan sizin o insanların gerçek iç yüzlerini anlayıp ona göre değer vermek bu konuda herkes bazı kişiler tarafından sınıfta kalmıştır benimde başıma geldiği oldu tabi bunlar hepsi tercübe şimdi hayatımıza giren insanları artık daha kolay tanıyabiliyor ve ona göre hayatımızda bir yer veriyoruz herkes hakkettiği yere daha rahat konulabiliyor ama genel olarak hayatıma çoğunlukla içi dışı bir güzel insanlar girdi bu konuda kendimi şanslı buluyorum...
Şu zamana kadar yaşadığım ilişkilerde gerçekten anladım ki yanlış seçimler yapmışım ama en son siteden çıktığım iki kişi diğerlerini adeta benim gözümde melek yaptı bu tanınmış göz önündeki ablalarımız evliyken kocasının üstüne kimler kimlerle olmuş şimdilerde Ağar abla rollerine bürünmüş diğeri desen sessiz sakin gibi görünüp grubundan tekine olmadığı kalmamış neyseki gerçekleri çabuk gördükte sıyrıldık allahtan şimdi güzel bir ilişkimiz var he tabi bu ablalar bunun içinde bok atmadilarmi ama Ne demişler önce kapının önünü supurecek insan öyle değilmi
Çok kaliteli arkadaşlarım oldu, güvenilir saygılı dost canlısı iyi insanlardı. Ama ilişkiler konusunda aynı şeyler diyemem. 😄 Saygısız, sahte, kendisine nasıl davranılmışsa öyle hareket eden, kendi gibi olmayan, içi dışı farklı, bir şeylerin arkasına saklı ve gizli yaşayan güvenemeyeceğin, güvenilmez tiplerdi 😄
Hepsi manken gibiydiler hepside birbirinden güzellerdi Şu bir gerçekki güzelliğin pekde bir ehemmiyeti yokmuş onu anladım. Önemli olan karakteri ahlakı edebidir.
Hayatım da galiba 2 kere biri 17 18 yaşında hoşlandığım çocuk çok tatlı çocuktu sonra imtihan olan kişi ama o beni baya sinirlendirdi aşık oldum bu kadar
18lik halimin hayal edemeyeceği güzellikte kızlarla birlikte oldum. Ama o hayal ettiğim birlikteliği veremediler. İlişkilerden, kadınlardan, hayattan beklentim çok fazlaymış. Bunu baya geç anladım
O kadar haklısın ki.. Halit Bey'inden, Volkan'ına 😄😄🙈
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
İnsanları tanımıyordu sırf tanıdım diye tanıdığını sanıyordu, oysa kötü de olabilirdi ama o her defasında iyiliği seçiyordu, onun bir zaafı vardı aşırı iyidi, duyguları vardı, öldü. İyiliği vardı tükendi, ama artık insancıklara güvenilmediğini anladı. Karşısına çıkanlar ondan daha kötüydü bu bir gerçekti. Bir hikaye arıyordu bir kurtuluş hikayesi.
Her türlü insan gördüm meslek icabı ancak güzel yürekli insanlar hep azınlıkta.. Pamukkale otobüse bindiğinde şoförün fırlayıp boynuma sarılıp komutanım diye haykırışını hiç unutmuyorum.. Yıllar güzellikleri kaybetmiyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hepsi birbirinden beter nasil buldun bu karakterleri ya. öyle ki şu şundan daha iyi diyebileceğim bir tanesi yok.
Benim hayatıma hep olgun insanlar girdi biraz büyüklerdi Allah var muhabbetim sarardı hiç menfatleri olmadı tek menfaati olan kocam oldu onunla da evlendim 😂😂😂
Arkadaslik olarak cevapliyayim, hep yanlis insanlari almisim hayatıma. Artik kimseye acmiyorum kapimi kolayina. 1 tane sıkı olup. guvendigim insan var, gerisi foss
Müthiş insanlardı genelde, hala arkadaş olarak görüştüğüm zamanlar oluyor.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Beni üzdüler beni yıktilar beni terk ettiler zaarflarimi tek tek cözüp egolarini tatmin ettiler beni kullandilar sadece dilediklerinde benimle olmak istediler ben ben..:(
Daha önceki tüm sevgililerim o kadar nazik, beyefendi, kibar, dürüst insanlardı ki, ama ben ne yaptım? Tabi ki gidip bu özelliklerin dışındaki bir çocuğa aşık olup onunla evlendim 🙄
Degisik kisacasi cunku hepsinin icinde agir bir pskilojik manyaklik yatiyor mesela birisinde cok rahat oldugunu ama bir yandan herkes ona yazsin istiyordu