
Siz hangi durumlarda 2. planda olmayı kabul edersiz yoksa ne olursa olsun daima odak noktası mı olmalısınız?

Hayatıma aldığım insanı ikinci plana atmam. Ailem her zaman ilk sırada, tabii hayatıma aldığım insan da. Arkadaşlarım sonra da iş. Kendini ikinci plana atılmış gibi hissetmek kötü bi durum. Bi insan kendini herkese yetecek kadar bölemiyor maalesef. Anlayışla karşılamak ne karşılanmak lazım diye düşünüyorum. Hayatıma aldığım kişi böyle hissediyorsa, bu beni üzer.
Teşekkür ederim ♥️
Ben hep 2. Plandayım ama artîk kimse benim 1. Planım değil çünkü kendimi ilk sıraya koymayı biliyorum artık
Cevap
4Cevap
Önceliği ailesi olsun isterim. Ben 2. planda olayım.
Eski eşimin işinden sonraki sıradaydım mesela)) böyle şeyi kabul edebilirim.
Annesi mevzu bahisse ikinci plana atılmayı kabul ederim, ana yardır çünkü..
Önce kendi hayatı sonra ben gelirim bunu kendim içinde isterim herkesin kendi özel alanı olmalı.
Uyucaksam beni hatırlamasınlar be 2. Plan ne 1. Plana atsınlar uykuyu sevdiğim kadar sevmiyom onları
Ailevi sorunlar olduğunda elbette. Bunu asla yanlış anlamam ve sonuna kadar destek olurum.
Önce kendi hayatı kendi ailesi olması gerek
İşine saygı gösteririm.
Kabul etmiyorum hiç bir zaman
Sağlık kariyer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar