ÇOK UZAKLARDA AMA ÇOK FAZLA YAKININIZDA OLAN BİRİSİNDEN BİLE FAZLA HİSSETTİĞİNİZ KİŞİ?

Bu kişiye karşı yaklaşımınız nasıl olurdu? Onu günün birinde görüp yaşamak için elinizden gelen her şeyi yapar mıydınız? Yoksa o uzak mesafe yüzünden sadece gittiği yere kadar gider deyip sonunu düşünmez miydiniz?

Güncellemeler
11 ay
Güncel
ÇOK UZAKLARDA AMA ÇOK FAZLA YAKININIZDA OLAN BİRİSİNDEN BİLE FAZLA HİSSETTİĞİNİZ KİŞİ?
Cevapla