Özeleştiri zamanı; Şimdi birinin hayatına girseniz onun iyikisi mi olursunuz yoksa hayatının hatası mı?

Özeleştiri zamanı; Şimdi birinin hayatına girseniz onun iyikisi mi olursunuz yoksa hayatının hatası mı?
Hep doğru kişi çıkar karşına diye avutulduk ya da avuttuk kendimizi. Peki ya yanlış kişi bizsek? Hiç düşündünüz mü?
Özeleştiri zamanı; Şimdi birinin hayatına girseniz onun iyikisi mi olursunuz yoksa hayatının hatası mı?
Cevapla