Eski sevgilim beni zamaninda cok uzdu cok sinir krisleri gecirdim psikolojim bozuldu ayrilali 1 bucuk yil oldu ama ona karsi hirsim var ve ayrilmalarini istiyorum lutfen kotu kalplisin demeyin cok uzduler napalim😞
Güncellemeler
+1 yıl
Kotu seyler yazmanina gerek yok kiskanc degilim cok sevdim ama sevilmedim ayrilirken bile cok kotu laflar yedim bu yuzden boyle yani
Eski sevgiliyi yeni sevgiliden ayirma duasi var mı buyu degil asla dua?
Senin hissettiklerini geçmişte ben de hissetmiştim. Mesele bu duanın hayırlı olmamasında zaten. Eğer onu gerçekten yaralamak istiyorsanız. Başka biriyle çook mutlu olun.
Kanka normal şekilde dua edebilirsin ismi azam duasını oku kabul olması içib sonra işte beni üzdüğü gibi üzülmesini istiyorum intikamımı al Allahım şeklinde dua etsen zaten yine yeterli olur
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ismi azam duasini turkce sekilde okumustum kabul olurmu arapcada okurum
Dünyayı yaratan ve bizlere ibadet olarak makarna yemeyi ve bira icmeyi emreder. Uçan spagetti canavarı kitabında şüphesiz biz onları makarna yemelerini ve bira içmelerini için yarattık
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Psikolojin bozulmul evet yazdığını bi oku sonra normal gelirse özelden yaz
Nasil yani
Duanın bi mantalitesi vardır. Üzmüşler tamam sen ayırmak için değil kendin için dua et. Sen doğru ol eğri belasını bulur merak etme
Haklisin
Tabiki de 😎
hmm kiskanclik krizlerine girmiş bi kiz görüyorum Şu an
Kıskaniyorum ama onu sevdigimden degil pisman olsun istiyorum onu cok iyi sevdim cunku gercekten cok kotu zamn gecirdim onun yuzden
neden eskinle ugrasip kısır döngüye girmektense önüne bakmıyorsun
Ne bilim ya cidden bazen cok aklima geliyo cunku severken ayrildik iste oyle
Gerçekten böyle bir şeyin olabileceğine inanıyor musunuz?
Neye
Böyle bir duanın olabileceğine
Yoktur büyü vardir ama kalpten dua edersem tabi benim icinde hayrilisiysa allah gorur ya
Senin hissettiklerini geçmişte ben de hissetmiştim. Mesele bu duanın hayırlı olmamasında zaten. Eğer onu gerçekten yaralamak istiyorsanız. Başka biriyle çook mutlu olun.
Yani hic hayatimi duzgun insan gelemdi
Evet ama bu sadece şanssız olduğunuzu gösterir.
Galiba oyleyim jcjc
Şansınız mutlaka bir gün dönecektir.
Bekliyorum😅
İşte, hep böyle olun. Umudunuzu kaybetmeyin. Hep, yüzünüz gülsün.
Peki
😊😊
Ya mal mısın gerçekten başlatma hırsına otur ve kabullen olayları kimsenin mutluluğuyla oynama kendini rezil edersin
Ben niye rezil olim onlar rezil ztn cocuk kardesim dedigin insanin eski sevgilisi ile cikiyo asil rezil onlar
Kanka normal şekilde dua edebilirsin ismi azam duasını oku kabul olması içib sonra işte beni üzdüğü gibi üzülmesini istiyorum intikamımı al Allahım şeklinde dua etsen zaten yine yeterli olur
Ismi azam duasini turkce sekilde okumustum kabul olurmu arapcada okurum
Böyle bir dua yok lakin ahın kimsede kalmaz mutlu olamazlar zaten extra çabaya gerek yok
İns allah goruyo ya
var çok etkili ama ücret karşılığı yazıp atarm zor bi duadır
Büyumj lan😅
evet
Aman istemez
Yapcak olsam ztn bulurda yaparim😅
sanaldan yapıyorm ben
Nasıl ulaşabilirim size
Dua boş iş
Aa deme gunah
Benim için günah diye birşey yok. yanlış ve doğru diye birşey var. istersen iddiamı kanıtlarım
Nasil
Günah dediğin dini bir kavram. dini kabul etmediğim için benim için günah diye birşey yok. Ama dogruluk diye bir şey var
Herkesin kendi tercihi ama dini niye kabul etmiyosun peki
Din hayatın gercelerine uymuyor olmayan bir seyi kabul edemem
Hm
Var hem de alası var
Yalan atma bdjxj
Niye soruyorsun o zaman
Yüce USC ye dua et belki ayırır
Usc'nin ne olduğunu sorsam
O ne
Dünyayı yaratan ve bizlere ibadet olarak makarna yemeyi ve bira icmeyi emreder. Uçan spagetti canavarı kitabında şüphesiz biz onları makarna yemelerini ve bira içmelerini için yarattık
Bunu sana eski sevgilin yaptı kızın ne suçu var
Kızda bana yaziyo durduk yere hava yapmaya calisiyo
Her son yeni bir başlangıç
Tam malsin ya
Yaw niye malmisim açiklarmisin knk
Beddua:)
Yok ya bu zamana kadr etmedim bu saatten sonra edilmez 😅
Yapcak bişi yok o zaman
Olaya bak😀😀
Cok komik duruyo demi😅
Hirsli bi insanim ya bu yuzden oluyo heo bunlar
Sen eski sevgilini seviyorsun sanırım ve eski sevgilin seni aldatti sanırım ☺️
Aldatmadi sevmiyordum da aslinda 2 sene yakin oldu ayrilali ama hala içim gidiyo ya cok sevdim ciddem
Tekrardan konuş ayırma duası yapacağına sen onları ayır 😂😂
Ne konuscam onla köpek o hic hazetmiyom aslinda beter olsun kopek 😅
Olsun kendine bağla onu bir şekilde 😀
Nasil yapcaz bilmem😅
Ben bir bayan olsaydım tüm cilvelerimi gösterirdim 😂
Anlat bakam cilvelerini b bxhx
Baştan cikartirdim cilve yapmayı bilmezdim ama 😂
Bak sen😅
Sende yap birşeyler adamcagıza az bayram etsin garibim 😂
Gebersin o
O zaman yeni birisini sok hayatına 😀
Bunun yolları var
Detaylıca anlatırsan bana
Tm
Takio atın
Attim
Tamam