Ben ona çok aşığim ama o sadece seviyor. Bu yüzden çok acı çekiyorum çok eksik kalıyorum. bu nasil duzelirbilmiyorum?

Sevgilim bana aşık değil. Bunu onunlada konuştum. Benim ona karşi hissettiğim yoğun duyguyu onda görmüyorum. Bu bana acı veriyor. Başkasına zamanında asik oldugunu biliyorum. Ama bana asik olmadığını ogrendim. Asik saniyordum. Hatta oyle sandığım icin yapmadığı seyleri gorunce sen beni sevmiyorsun diyordum. Beni seviyor. Cok seviyor. Yeni evlenmede teklif etti. Ama bana asik değil. Zamaninda aşık oldugu kisiyi unutup bana geldiğini söyledi. Ve bana yalan da söylemiyor. Bu yüzden eskiye dair her seyi bana acik acik söyledi. Guveniyorum. Ama aşık olmaması beni hep üzüyor. Neden banada aşık olmadi diyorum. ya da asik oldugu kisiye kinleniyorum. Neden onu mutlu edemedi üzdü diye. Nasil dayanicam bunlara. Mutlu olmak varken ben bunlari dusunmekten duramıyorum. Yedi yirmi dort agliyorum. Elimden bir sey gelmiyor. Geceleri aglayarak daliyorum uykuya. Tanıdığımdan beri yemek yiyemiyorum. Gozume uyku girmiyor. Dusundukce cok aci cekiyorum. Bendeki öyle bir his ki ona karşı. Beni aştı, kendimi aştı, ailemi okulumu her şeyimi aştı. Herşeyim o oldu. Her anımda onu düşünüyorum. Her dakikam o. Bir yıldır onu düşünmediğim çok az zaman var. Uykularım da bile rüyamda. Ben onu bu kadar çok sever yanar asik olurken. Ondanda beni öyle sevmesini öyle aşık olmasini bekledim. Hatta asik sandim. Ama degil. Yaptığım yanlislarin hepsinin farkindayim. Ama kendime engel olamiyoeum. Deli gibi oluyorum. Ama kendime engel olamıyorum. Onun için her şeyi yaparim. Ondan sadece bana asik olmasini bekledim. Olmadi. Bundan sonra nasıl bir hayat bekliyor bizi bilmiyorum. Ne yapmaliyjm da bu aşkim gecmeli bende onu onun beni sevdigi gibi nasil severim bilmiyorum. Tavsiyeniz var mi? Buyuk bir çıkmazin ve acının icindeyim. Onsuz yapabilir miyim bilmiyorum. Ama ona bu kadar aşıkken ondan 1 sn ayri kalamiyorum. Bana azap geliyor. Onunlayken mutlu olabilmek icin tavsiye istiyorum 😣😔😔
Ben ona çok aşığim ama o sadece seviyor. Bu yüzden çok acı çekiyorum çok eksik kalıyorum. bu nasil duzelirbilmiyorum?
Cevapla