Çok seviyorum. Dayanamıyorum artık, acı çekiyorum. Çok mu zor l*n sevmesi?

Çok seviyorum. Dayanamıyorum artık, acı çekiyorum. Çok mu zor l. n sevmesi. Sevgi dilenmekten bıktım. Her gece Allah'ım ya kavuştur, ya unuttur demekten, onu düşünerek uyumaktan, rüyalarımda görmekten... BIKTIM. Aradım 1 kez açmıyor. Ne yapacağım inanın bilmiyorum. Tecrübelerinizi paylaşın.
Çok seviyorum. Dayanamıyorum artık, acı çekiyorum. Çok mu zor l*n sevmesi?
Cevapla