İki gün önce eşimin telefonunu aldım ve bir kızla konuştuğumu görünce şok oldum o gece sabaha kadar uymadim mesajları okudum kız onun eski sevgilisiymis ve onunla ayrılınca benle evlenmiş biz görücü usulü evlendik eşime birşey demedim kıza yazdım sesli mesaj bıraktı ağlamakla konuştu benim niyetim asla sizin yuvanizi yikmak değil dedi ben onu çok sevdim beni hayatından çıkarır çıkarmaz seninle evlendiğini görünce nefesim kesildi dedi oda yazınca onunla konuşmak iyi geldi kalbimi acıtan o olsada kalbime iyi gelecek olanda oydu diyor ben nasıl olduğunu bileyim yeter bana diyor Aynen bu şekil çok özür diledi ve benden soğuması için birşeyler yapicam dedi sonra engellicem onu dedi söz verdi biraz bana izin ver diyor😔 anlaştık ve eşimin hiçbirsey haberi yok kıza yazmakla iyi mi ettim bilmiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Kalbim acıyor napicam kız uzak durcam dedi söz verdi ama kala acıyor kalbim 😭😭💔💔💔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer