23 yaşındayım sevgilim vardı ama ayrıldık. Ailem evde kalırsın, barış onunla diyorlar. Haklılar mı?

Merhaba ben 23 yaşında biriyim okulum bu sene bitti. Sevgilim vardı ana ayrıldık. Ailem geri barış onla sen daha kimseyi bulamazsın. Senin yaşında insan kalmadı artık sana kimse bakmaz daha kimseyi bulamazsın diyor. Ailem haklı mı?
Güncellemeler
+1 yıl
İşte daha bulamazsın okulun bitti daha kimse çıkmaz karşına diyor
Güncellemeler
+1 yıl
Okulda buldun buldun daha bulunmaz diyor
23 yaşındayım sevgilim vardı ama ayrıldık. Ailem evde kalırsın, barış onunla diyorlar. Haklılar mı?
Cevapla