Sevgilimi seviyorum ama anne babasına hayır diyemeyen biri. Bu yüzden ayrıldım. Haklı miyim?

Evlensek hayatımıza çok müdahil olurlardı. Öyle hissediyorum. 30 yaşında adama 5 yaşında çocuk gibi davranıyorlardı. O da hiçbir şey demiyordu. Ben 2 kişilik evlilik istiyorum.
Sevgilimi seviyorum ama anne babasına hayır diyemeyen biri. Bu yüzden ayrıldım. Haklı miyim?
Cevapla