Aşk İlişkileri Yanında uyurken ona bir şey yapmamak zor mu? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Sevdiğinizle yan yana uyuyup kokusunu alsanız,bu size yeter mi?yoksa bir şeyler uyandığı için saldırır mısınız 😕 Yanında uyurken ona bir şey yapmamak zor mu? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
sessizsess Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 33% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 498 cevap paylaştı. Mutlaka bir şeyler olur sonuçta sevdiğin kişi emin ol ki iki tarafta bu anı sabırsızlıkla bekler 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Seks olmazsa olmaz mı illa Yorumla sessizsess +1 yıl Şunu diyeyim erkek ile aynı yatakta yatıyor isen mutlaka aklında seks olur Yorumla
Kerkenez34 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 93% +1 yıl Okusunu içime çektikçe daha çok tahrik olurum sıkıntı olur uyuyamam 0 0 Yorumla
BOSS4 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 42% +1 yıl Ben dursam karsi taraf durmaz ya da tam tersi illa bi kıvılcım da yanar ortalık 0 0 Yorumla
Uzzzzzz Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. İki mıknatıs en kuvvetli çekim noktasında durur mu yapışmadan 0 0 Yorumla
safadgn Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Valla her zaman seks olmaz veya her zaman uyumakda olmaz hepsi dozunda olmali 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Seks yapmak istemezse peki Yorumla safadgn +1 yıl Uyur o zaman Yorumla
Kıbrıstakibirgenç Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Uyumayı geç 10 15 dakika aynı masada oturmaya razıyım kardeş sen baya yükselttin çıtayı 😂😂 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Demek ki uzakta ve sık görüşmüyorsunuzGörüştüğünüzde yapın aman yatın asdgnf Yorumla Kıbrıstakibirgenç +1 yıl Hayatımda kimse yok olmuyorda olmadıda kardeşim anadan doğmuş gibiyim hâlâ Yorumla Soran +1 yıl Askerde zor olmuyor mu bari arada birileriyle takıl öylesine Yorumla Kıbrıstakibirgenç +1 yıl Askerde niye zor olsun sivilde de böyleydim burda da böyleyim Yorumla
Ayyahooo Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Yeter tabi neden başka şey olsun ki gerisi zaten zamanla olur 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Bekler misin ki o kadar Yorumla Ayyahooo +1 yıl Beklerim tabi neden acele edesin ki Yorumla Ayyahooo +1 yıl Herşey zamanla Yorumla
1adam1sensiz Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Yo ben hicbirsey yapmadım mesela 0 17 Yorumla Soran +1 yıl Neden? Yorumla 1adam1sensiz +1 yıl Acaba kızla o tarz şeyler düşünmediğim ciddi olduğum için olabilir mi Yorumla Soran +1 yıl Başkasıyla düşünmendense o da onunla düşünmeni tercih ederdi belki kim bilir Yorumla 1adam1sensiz +1 yıl Ne güzel beynin var kızım başkasıyla niye düşüneyim sevmişim etmişim başkası gorurmu göz Yorumla Soran +1 yıl E yanında uyuduysan kalkmadı mı? Yorumla 1adam1sensiz +1 yıl Hayır çünkü o an onu düşünmüyorsun sapıklar gibi herşey o değil o beynine sok ha herkes benim gibi değil yapar o ayrı ha şimdi sor yaparmiydin evet Yorumla Soran +1 yıl Ne değişti Yorumla 1adam1sensiz +1 yıl Orası beni ilgilendirir siz sadece cevabınız ile ilgilenin bide 2. ihtimalli erkeklerden uzak durun Yorumla Soran +1 yıl Kız gitti sanırım , s... kmediğine yanıyorsunAnladım. Yorumla 1adam1sensiz +1 yıl Terbiyeli ol Yorumla Soran +1 yıl Biz dokunmadık da ne oldu diyon işte kesin Yorumla 1adam1sensiz +1 yıl Birşey demiyorum yahu neyse ne Yorumla Soran +1 yıl Seni görebilir miyim?Bunca Abaza’nın içinde parlayan çiçeği 🙃🌸 Yorumla 1adam1sensiz +1 yıl Öyle şeyler demene gerek yokta gizliden çık yazayım sana Yorumla Soran +1 yıl Soruyu böyle sorduğum için çıkmam mümkün değilSen çık ben sana atarım Yorumla 1adam1sensiz +1 yıl Buyur o zaman Yorumla Soran +1 yıl Takip attım Yorumla
Exantrik_Man Takip Et Xper 7 Yaş: 41 , eic 95% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 661 cevap paylaştı. Tecavüzcumuyuz saldırlım 0 0 Yorumla
Bilginbi Takip Et Xper 7 Yaş: 36 , eic 93% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 745 cevap paylaştı. Uyurken saldır ma fikri ıyimis 😀 0 0 Yorumla
lovebdyman06 Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Hayir uyandiririm ve isterse yapariz 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Uykuda iken nasıl kıyacaksın Yorumla lovebdyman06 +1 yıl Haklisin onda daKendi uyanirsa eger derim 🙂 Yorumla
_Outcastt Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Kendimi tuttuğum oldu 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Bir sebebi var mıydı Yorumla _Outcastt +1 yıl Ben ahlaklı davranmaya çalıştım ama getek yokmuç Yorumla Soran +1 yıl Neysen öyle davransaydın Yorumla _Outcastt +1 yıl Neysem öyle davrandım zaten Yorumla
myd1oez Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 43,7b cevap paylaştı. Değil 0 0 Yorumla
AsabiÖküz Takip Et Master Yaş: 40 , eic 96% +1 yıl Parcalarim onu😝 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Yavaş olunuz 50 KM...⛔️ Yorumla AsabiÖküz +1 yıl Hehe75B ise Hele ki bir de bunun gibiyse vücudu..Kirbaclarim onu bak 😅 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Mutlaka bir şeyler olur sonuçta sevdiğin kişi emin ol ki iki tarafta bu anı sabırsızlıkla bekler
Seks olmazsa olmaz mı illa
Şunu diyeyim erkek ile aynı yatakta yatıyor isen mutlaka aklında seks olur
Okusunu içime çektikçe daha çok tahrik olurum sıkıntı olur uyuyamam
Ben dursam karsi taraf durmaz ya da tam tersi illa bi kıvılcım da yanar ortalık
İki mıknatıs en kuvvetli çekim noktasında durur mu yapışmadan
Valla her zaman seks olmaz veya her zaman uyumakda olmaz hepsi dozunda olmali
Seks yapmak istemezse peki
Uyur o zaman
Uyumayı geç 10 15 dakika aynı masada oturmaya razıyım kardeş sen baya yükselttin çıtayı 😂😂
Demek ki uzakta ve sık görüşmüyorsunuz
Görüştüğünüzde yapın aman yatın asdgnf
Hayatımda kimse yok olmuyorda olmadıda kardeşim anadan doğmuş gibiyim hâlâ
Askerde zor olmuyor mu bari arada birileriyle takıl öylesine
Askerde niye zor olsun sivilde de böyleydim burda da böyleyim
Yeter tabi neden başka şey olsun ki gerisi zaten zamanla olur
Bekler misin ki o kadar
Beklerim tabi neden acele edesin ki
Herşey zamanla
Yo ben hicbirsey yapmadım mesela
Neden?
Acaba kızla o tarz şeyler düşünmediğim ciddi olduğum için olabilir mi
Başkasıyla düşünmendense o da onunla düşünmeni tercih ederdi belki kim bilir
Ne güzel beynin var kızım başkasıyla niye düşüneyim sevmişim etmişim başkası gorurmu göz
E yanında uyuduysan kalkmadı mı?
Hayır çünkü o an onu düşünmüyorsun sapıklar gibi herşey o değil o beynine sok ha herkes benim gibi değil yapar o ayrı ha şimdi sor yaparmiydin evet
Ne değişti
Orası beni ilgilendirir siz sadece cevabınız ile ilgilenin bide 2. ihtimalli erkeklerden uzak durun
Kız gitti sanırım , s... kmediğine yanıyorsun
Anladım.
Terbiyeli ol
Biz dokunmadık da ne oldu diyon işte kesin
Birşey demiyorum yahu neyse ne
Seni görebilir miyim?
Bunca Abaza’nın içinde parlayan çiçeği 🙃🌸
Öyle şeyler demene gerek yokta gizliden çık yazayım sana
Soruyu böyle sorduğum için çıkmam mümkün değil
Sen çık ben sana atarım
Buyur o zaman
Takip attım
Tecavüzcumuyuz saldırlım
gerek yok ya yapmam herhalde
Kokusu bi yerden sonra yetmiyo
her ikisinide yaparimm
Saldırrım 2 dakka dayanırsam mucize
Uyurken saldır ma fikri ıyimis 😀
Hayir uyandiririm ve isterse yapariz
Uykuda iken nasıl kıyacaksın
Haklisin onda da
Kendi uyanirsa eger derim 🙂
Kendimi tuttuğum oldu
Bir sebebi var mıydı
Ben ahlaklı davranmaya çalıştım ama getek yokmuç
Neysen öyle davransaydın
Neysem öyle davrandım zaten
Saldırmam yaa
Değil
Sence olabilir mi
Parcalarim onu😝
Yavaş olunuz
50 KM...⛔️
Hehe
75B ise
Hele ki bir de bunun gibiyse vücudu..
Kirbaclarim onu bak 😅