Kardeşim yastığı sevgilisi gibi hayal edip geceleri yatarken ona sarılıyor sizce normal mi?

kardeşimin sevgilisi İzmir'e gitti tatil için geri gelicek kardeşim onu çok özlediği için sürekli ağlıyor geceleri yatarken yastığina sarılıp uyuyor yastığı olmayınca bir şey eksilmiş gibi hissediyor sizce bu normal mi? (bu arada kardeşim 16 yaşında)

Kardeşim yastığı sevgilisi gibi hayal edip geceleri yatarken ona sarılıyor sizce normal mi?
Cevapla