Kadınlar neden birbirleriyle arkadaş olamıyor? Kadının en büyük düşmanı neden kadın?

Biz erkeklerde saygı ve arkadaşlık çok değerlidir yaptığımız şerefsizlikler bile yüz yüze yapılır fakat bu kadınlar kendileirnden güzel seksi zeki mükemmel yetenekli ne olursa olsun sırf kadın diye bile çekemiyor kadınların birbirlerine verdikleri zarar erkeklerin onlara verdikleri zarardan dahada büyüdü aldı başını gitti?
Sizce kadınlar doğal kendi cinsleriyle iletişim kuramama sebepleri nedendir
Kadınlar neden birbirleriyle arkadaş olamıyor? Kadının en büyük düşmanı neden kadın?
Cevapla