Sevgilinizin sadece iyi günde mi yanınızda olmasını istersiniz?

Sevgilim kaza geçirdi 1 ay önce iyi misin diye yazdım hep konuşmaya çalıştım benle konuşması görüldü attı bi ara düzeldi aramız kendini iyi hissedince benlede iyi oldu arabası falan parçalanmıştı çok borca girdi yaptırmak için bi kaç gün önce yine masraf çıktı iş yeriylede sorunu var benle yine konuşmuyor konuşmak istiyorum ama yazmıyor sinirleniyorum sonra beni anlayışsızlıkla suçluyor ama benim istediğim kötü günündede yanında olmak istiyorum o beni itiyo anlam veremitorum ben kötüyken sevdiğimle konuşmak bana daha iyi gelir
Sevgilinizin sadece iyi günde mi yanınızda olmasını istersiniz?
Cevapla