Sevgilim kız arkadaşıyla dışarı çıkıyor sizce karşı çıkmalı mıyım?

Ben kıskanç biri değilim sevgilime ve kendime güvenim yüksek olduğu için kız arkadaşı olmasında hiçbir sorun görmüyorum. Toplamda 5-6 tane kız arkadaşı var ve hepsi de çok şekerler hepsiyle tanışıyorum. Bir kız arkadaşıyla liseden beri arkadaş olduğu için onunla daha fazla görüşüyor içlerinden en çok onu tanıyorum ve yakınım zaten. Bazen beraber alışverişe gidiyorlar ya da yemek yiyorlar hiçbir sorun yok benim gözümde ikisi de kendini bilen insanlar. Ama arkadaşlarım hep içime kurt düşürüyor neden beraber dışarı çıkmalarına müsaade ediyorsun ya yakinlasirlarsa vs. diyorlar ama 8 yıllık arkadaslar yani dostluktan öte bir şey yok aralarında eminim. Sizce müsaade etmeli miyim beraber vakit gecirmelerine
Sevgilim kız arkadaşıyla dışarı çıkıyor sizce karşı çıkmalı mıyım?
Cevapla