Sevgilim, eşim falan yok. Ama çocuğum çok istiyorum. Sizce hiç tanımadığım erkekten çocuğum olsa ne olacak ki?

Sevgilim, eşim falan yok. Ama cocugum cok istiyorum. Sizce hic tanimadigim erkekten cocugum olsa ne olacak ki? Sizce cok mu gec?
Sevgilim, eşim falan yok. Ama çocuğum çok istiyorum. Sizce hiç tanımadığım erkekten çocuğum olsa ne olacak ki?
Cevapla