sadece merak ettim aslen iranlııyım türkiyede okuyorum şimdilik sevgili yapmaya vaktım olmadı dersim bitince heralde olur ciddi masum sevgiye
aileleriniz ne der kabul edermi ya siz ne düşünürsünüz
aileleriniz ne der kabul edermi ya siz ne düşünürsünüz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Niye olmasın ki. Sonuçta Türkiyede yaşıyorsun kültüre aşinasın öyle kültür çatışması falan olmaz muhtemelen
evet kültürünüzü biliyorum
Eh kültür çatışması olmadıktan sonra buna uyum da sağlayabiliyorsan yani niye olmasın ki :)
olur tabi ki. iranlı kızlar güzel oluyor genelde. hangi üniversitedesin bi de bölüm nedir?
hacettepe TIP
iranla alakalı çok ödev hazırladım bölümüm gereği. devrimden sonra değişen sosyal hayat ve kadınlara yapılan baskılar üzücü...
Tıp mı Hacettepe mi helal kız
Daha önce olmuştu. İranlı sevgilim iyi anlaştık sonra sıkıntı çıktı.
NOLDU İSTERSEN SÖYLEYE BİLİRSİN?
Bana da iranlılara benziyorsun diyolardı. Hakkaten profildeki kıza benziyom. Benziyom demiyelim de andırıyorum
her kız güzeldir bebeğim
benimde bir arkadaşım var iranlı bir kızla sevgili olmak istiyor istersen tanıştırayım seni?
HAYIR TEŞEKÜRLER :)
uyanık seni
NOLDU Kİ ŞİMDİLİK ÖYLE Bİ DÜŞÜNCEM YOK BİDE BURDAN BİRİNİ BULUP TANIŞMAK MANTIKLI DEĞİLKİ CANIM :)
yaw büyük harfle niye gözümüze sokar gibi yazıyosun kapat şu capslocku , reel hayattada bir çok yanlış kişilerle tanışılabiliyor ona bakarsan
Yani benim icin hangi ırktan oldugunun bir onemi yok temiz olsun yeter
arkadaşımın iranlı sevgilisi vardı doğal güzeldi olurdum yani
İran, Afgan,Özbek, Türkmen , Azerbaycan kızları başa beladır. Kazikcidir, para avcisidir
Ben düşünürüm genellikle çok güzel ve bilgili kültürlü oluyorlar
teşekürler sizde aynı şekilde
Iranlı kızların dudakları ve gözleri güzel oluyor :d
Önceliğim kendi ülkemin kadınıdır
tabi olabilir saygılar
Kız olsan yeterli hem Müslümansın da daha ne :D
amin
Hem güzelsin de hem okumuşsun her türlü bulursun birini
Acem kızı (: Ağzı fındık burnu kahve fincanı şeker mi şerbet mi bal acem kızı (: https://www.youtube.com/watch?v=xU58C8X8-wM
@larisaasil Sen İran Türkmeni olabilir misin? Tebrizli falan mısınız? İranda 40 milyon Türkmen var
teşekürler hahaha güzel oldu evet acem kızıyız
İran Türkü olabilirsin belki de bilmiyorsundur? tebrizli misin memleket neresi
iran türküyüm aynen tebriz ilçesindenim güzel bilgin var iranla ilgili burda herkese iran azerisiyim diyorum anlamıyorlar :(
@larisaasil Sen İranlı falan değilsin ki Türkmensin ben de Türkmenim. TÜrkiye de Türkmen devletidir aslında Türkmen demek İslamı kabul etmiş oğuz boylarıdır.
Çok hüzel iranlı hatunlar var :)
İran lilar Ka şar bayaa
teşekürler
Teşekkürler mı ajsjsj
Bnde imanlı birini sevdim yalan oldu
Ha bu arada gzl kızsın bizim Türk erkekleri genellemiom ama kadınların değerini bilmez ona göre davran dikkat et derim
Bu sitede görürsen çoğu abaza ve kufurbaz
çok teşekürler bu bilgin için güzelim aslında amanlı vsss başka ülkelerde bütün dünyada herkes aynı iyi ya da kötü
yokya bu siteden kimseyle çıkılmaz
Aynen ztn tip okuyorsun snirim okulun bitince kültürlü ve tatlı erkekler gelir karşına sosyal medya bos anca bela alirsin başına
birde bi sorum var instagramımım 2 sene oldu sileli instagramsız doğru birini bulmak zormu?
Tip okuyorsun ztn gerek var mı instaya KS ye ztn kısmetin sna gelir takma kafaya
Nefes alsın yeter diyor bizim ülkedekiler
resimdeki sen misin? hangi şehirdesin
Ben olurdum, bazıları gerçekten çok güzel
Birazdan sana bir sürü aday çıkar merak etme 🤙
hahaha nedenmiş o? valla 3 senedir üniversitede kimse çıkmadı
Burada çıkar bekle gör 😜
bende salak değilim heralde buralardan birine tamam diyeceğime dfcgjhbj
O zaman ince eleyip sık dokursun 🤙
Ama bu arada türkçende çok iyiymiş maşallah
evet öğrendik baya :)
yazdığın sözün anlamı ne ince eleyip falan merak ettim
Çok uzun hikaye ya
olurum
Olur neden olmasın.
Vaktin olunca haber ver
Şimdi olurlar.
Neden olmasın ki
Yalarız bile. D
Burası cınsellıgın afrıkası bilmiyonmu kızım
Olabilirdi