Si*tir çık 😂😂🤪
İşime devam ederim bırakacağımı sanmıyorum olan zaten olmuş bari sonuca odaklanalım değil mi devamkeee🤪🤪😂
Görüş için teşekkürler soruyuda beğenebilir misiniz?
😇

Odaya bir akrabam dalamaz çünkü cahil tüm arabalarla görüşmüyorum 😂 Özellikle yakın akrabalarımla görüşmediğim için kimse evimde kapımı tıklamadan ve ses etmeden açamaz. Hadi diyelim bu imkansız şeyler oldu kapat kapıyı uzaklaş buradan derim.
Romantik anların içeriğini anlayamadım.
Pompada yakalandıysam ve finişe yakinsam toparlanmayabilirim.
Düşüncesi korkunç 😂
Sinirli sinirli bakarım, kovarım
Büyük ihtimalle kızarım. Çünkü çiftlerin odasına her ne şekilde olursa olsun girilmemelidir. Büyük bir saygısızlık olarak görürüm ve tepkimi en ağır şekilde gösteririm.
Cevap
42Cevap
Bu tür durumlara maruz kalmamak adına odanın kapısını kilitlemek daha akıllıca olur gadası. Çünkü insan o an ne kadar kendini toparlamak isterse de başarılı olamaz.
romantik an başka , şehvet anı başka .
romantıksem bozman girmeyeydi.
dıerınde babama yakalanmıslıgım var zaten.
unıversıte yıllarında arkadasım geldı eve bos dıye bızde salona bas koseye kurulmusuz salak gıbı . evın kapısı tam salonun karsısında zaten.
babam alısverıse gıtmıstı adamında erken gelecegı tutmus , garıbım ıcerı gırdı pat , gırmesı ıle elındekılerı bırakıp cıkması bir oldu . hala aklıma geldıkce utanır gulerım.
Bir insan helali ile olmaktan neden utansın. Ha o anın utancına ok, ama yalan söylemek falan filan.
Sen kötü bir şey mi yapıyorsun ki yalan söyleyeceksin.
bazıları küçükse kızarım demiş asıl küçük çocuğa kızılmaz :D yetişkinse kızarım kim olursa olsun bilinci var ne yapıp yapmayacağının idrakına varmış yani :
Nereye nasıl giriyor yahu misafirken kapalı kapılara izin alınmadan girilmez. Bir daha eve de gelemez o kişi. Neyse ki öyle bir akrabamız yok 💆♂️💆♂️
Akrabamın ne işi var evimde, o cesareti ve haddi nereden buluyor? Böyle bir şey yaşanması benim açımdan mümkün değil. Diyelim yaşandı, kapı dışarı ederim o an.
Artık seslerden anlasınlar kocaman ev bi bizim
baba dert siz napıyosunuz? (Sence odayı topluyoruz)
Anne dert hadi ben sizi rahat bırakim?(Sağol bi sen yardımcı oluyosun )
Akrabalar hele bi de uzaktan bi teyzeyse Aaaabo ne Aboooo? (Eşim değilmi lan ne çık dışarı)
Odaya dalanın densizliği..
Ahıra bile öyle girilmez..
Girdiğine pişman eder, suçluluk duydururum..
#Vesselam
Aslında öyle saçma bir olay başıma gelebilir escorta gidersem yakalanırım diye gitmedim yoksa öyle bir olay olurdu
Büyüklerden biri değilse çüş ahıra mi giriyorsun? derdim 😄 büyüklerden birileriyse. E bı kapıyı bari calsaydiniz derim.
Genelde kapıyı kilitliyorum böyle durumlarda. Hoş böyle bir şey yapacak akraba barındırmiyorum bünyemde🙄
Basılma ihtimali varsa kilit kullanılır. 🤓 Basıldıysamda bir süre yüz yüze gelmemeye çalışırım basan kişiyle 🙈
Böyle bir ortam olucaksa öncesin de mekanı ayarlarım ve rahat rahat takılırım.
Oldu ki yakalandık biri gördü.
S... Git derim 😂
Görmüşler bikere sonuçta bişey demem o çıkar odadan bende kaldığım yerden devam ederim
Yaşa bağlı. Küçükse kızarım. Değilse o ana göre nasıl bir refleks gösteririm bilemedim.
Düşüncesi bile utandırdı. benim titrek vücudum yine titremeye başlardı sanırım 🦀
Hoştt destur de bre zındık babanın çiftliği mi sandın derim ಠ_ಠ
.
Eşime olan saygımdan dolayı bu durums asla düşürmem.
.
Odamda ne isi var ki... asla boyle bir durum olamaz.
Ne işi varmışta odaya dalıyormuş. Haddini bilsin herkes.
senin a... m... nı yurdunu zittğir git uuuuulllllaaaaannnnn
Hangi akraba? baba gelse ayrı, anne gelse ayrı, kuzen gelse ayrı bir durum söz konusu olur.
kıvırmaya ne gerek var eşimle ne yapacağımı onlara mı sorcam
Kıvırmaya gerek yok öyle pat diye yatak odasına girilir mi hiç 😂
Olan olmuş artık oturup izleyecek hali yok çıksın gitsin 😅
Bazen bende mutfakta veya başka yerde yapmayı deniyorum ama genelde kapıyı kitlerim önlem alırım. Toparlancak bi durum varsa kurtarırsın ama zor olan olmuş olur. Normal hayatına devam edersin ilk zamanlar utanırsın ama yapacak bir şey yok
misade ederseniz eşimlen cima eyleyeceğiz, tişikkirlir
Kapıyı kırması gerekir. Ha diyelim ki kapıyı kilitlemeyi unutmuşum onu çıkartıp devaam.
Bi sg kardesim ya şurda iki dk sevişiyoruz sizde gelip ortasina atliyonuz yahu deridim herhalde o anki dur halimede bagli.
Toparlancak bir durum yok görmüş artık birdaha kapıyı çalda gir derim onu utandırırım
yaz kızım, 30 torba çimento...
😂😂😂çok güldüm yaa
@lotus-patra o anda yapacak bir şey gelmedi aklıma :)
Daha ne olsun bence çok yaratıcı 😂😂😂
Evde akraba varken sohbet etmek yerine neden romantik anlar yaşanıyor merak. ettim
Kapıyı neden kilitlemedik 🙄
Ben toparlamam kodumun akrabaları umrumda olmaz.
Ben eşimle birşey yaşarken evde akrabanın işi ne?
Kapı kilitli olacağı için 😁no problem
Yaz kızım iki torba çimento 🙂
Kıvırmam 💁 görmüş sonuçta umursamam
Kıvıramazsın o an rezilliktir :D
İnsan bir kapıyı çalar derim 😄
Olan olmuş ne yapsan boş perso basıldık😢
Çık dışarı der devam ederim.
Düşüncesi bile çok kötü 😂😂
Tepki vermem. 🤷🏻♂️
Ben öyle bi an yaşamazdım
Neden kıvırayım gayet normal bir şey
Tepki veririm insan biraz sesli gelir vesaire diye
Çık şurdan işimiz var diye bağırırım 😅
30 torba çimento 40 çuval kum
Kafasına terlik atarım
Kıvırmak zor o durumda
Devam ederim 😄
Valla o an refkleks olur nasıl anlatiyim
zor evde başlası var ise kapıyı kilitleriz
Kıvırmak zor bu durumda
Bu yüzden kapı açık olacak şeyler değil
Yaz kızım 3 torba çimento 😅
Çürük yok mu yani dişimde :)
kıvırmaya gerek yok
Toparlayamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?