
Eşiniz/sevgiliniz ile arada hesaplaştığınız durumlar oluyor mu 🤔
#Aşkİlişkileri

Eşiniz/sevgiliniz ile arada hesaplaştığınız durumlar oluyor mu 🤔
#Aşkİlişkileri
Yani istemeden de olsa bazı konular da anlaşmazlık olabilir ozaman da. Hesaplasma değilde tartışma tarzı olabiliyor çiftler arasında uzlaşmaya varılana kadar 😂 eğer başara bilinirse
Cevap
2Cevap
Eşlim sevgilim yok olsa da alttan alırım
Burnunu kopartmak istediğim anlar olabilir
Hesaplaşmak yerine sorunu çözme taraftarıyım.
Hesabı ağır ödetiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?