Sevgilisi/Eşi olan Erkeklerin ‘ufak tefek’ kaçamakları olabilir mi?

Selamlar

Böyle birşeye göz yumabilir misiniz? Bu konu hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorum. Sanırım ikiye ayrılıyoruz, Kadınlar böyle birşeyi asla yapamaz, yaparsa dünyanın sonunu getirmişcesine muamele görür. Tabii ki doğru birşey değil. Ama Erkekler yapınca “Erkektir elinin kiridir” denir.
Bize bunlarla değil 👆
Bize bunlarla değil 👆
Sevgilisi/Eşi olan Erkeklerin ‘ufak tefek’ kaçamakları olabilir mi?
"Ben eşimle tanıştığım gün, bütün kadınların cenaze namazını kıldım."
Sami Yusuf ✨
bize bunlarla gelin ✌🏻🙂
Sevgilisi/Eşi olan Erkeklerin ‘ufak tefek’ kaçamakları olabilir mi?
Cevapla