Böyle birşeye göz yumabilir misiniz? Bu konu hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorum. Sanırım ikiye ayrılıyoruz, Kadınlar böyle birşeyi asla yapamaz, yaparsa dünyanın sonunu getirmişcesine muamele görür. Tabii ki doğru birşey değil. Ama Erkekler yapınca “Erkektir elinin kiridir” denir.Bize bunlarla değil 👆"Ben eşimle tanıştığım gün, bütün kadınların cenaze namazını kıldım." Sami Yusuf ✨ bize bunlarla gelin ✌🏻🙂
Sevgilisi/Eşi olan Erkeklerin ‘ufak tefek’ kaçamakları olabilir mi?
Bir İtalyan atasözünden yola çıkmak lazım; "Bir kadına bir erkek az, iki erkek çoktur"
Bu sözün ortaya çıkmasının çok ama çok anlamlı bir nedeni var. Erkeklerin 5-10 temel ihtiyacı vardır. Beslenme, barınma, cinsellik ve şefkat gibi... Oysa kadınların yüzlerce ihtiyacı vardır ve bunların çoğu eksik yaşandığı zaman kadın mutsuz olur...
Hiçbir erkek tek başına, duygusal, ruhsal, fiziksek, karakteristik yönden, kişisel gelişiminden, kendini ifade ediş biçiminden vb bir çok yönden bir kadına yetemez... Mutlaka bir çok şey eksik veya yarım kalır...
Öte yandan bir kadın sadece duygusal yönleri sayarsak bile, sevgi, ilgi, şefkat, merhamet, güven, huzur, mutluluk, romantizm, özlem, şehvet, tutku, sadakat vs vs vs gibi pek çok duygusunun tatmin olmasına ihtiyaç duyar...
Bir erkekte bunların hepsini bulmanız mümkün olmadığından, ya size verilenle yetinmeyi kabul edip, yarı mutlu, yarı mutsuz bir hayatı kabul edeceksiniz ya da eksik yaşadığınız duygularınızı, isteklerinizi karşılayacak biri karşınıza çıktığı zaman bu hakkınız olan kaçamakları değerlendireceksiniz...
Dolayısıyla evet, evlenirsem eşimin kaçamaklarına izin veririm...
Evlenirsem eşimin kaçamaklarına izin veririm... Çünkü o her istediğinde ben ona istediğini her şeyi veremeyeceğim. Çalışıyor olacağım, meşgul olacağım, yorgun olacağım, ruh halim uygun olmayacak, canım istemeyecek, moda giremeyeceğim vs vs vs... Şimdi benim iştahım yok ve yemek yemek istemiyorum diye eşim neden aç kalsın ki? Aynı şey değil mi?
Her 10 sorunun birinde aldatma, aldatılma kavramlarına ilişkin veya buna sebep olabilecek sorunlarla ilgili sorular var... Bence kendinize bu konu hakkında bilinçaltımda ne var diye sorun ve kendinize dürüst cevaplar verin... İyi insanlar, mutlu olmayı hak ederler... Mutlu olmanın ilk kuralı da kendinize karşı dürüst olmaktır...
eğer hayatımda birisi varsa başkası olamaz ufak tefek kaçamak filan demek çok bayağı bildiğin aldatma.. eğer hayatımda birisi varsa aklımdan ve kalbimden birisi geçiyorsa aldatmışımdır bırak ona dokunmayı..
Aşkı basitleştirdi insanlar tabi sadakati de ufak tefek şeylerle deliyorlar kendilerince..
Kadınlar böyle yapsa şöyle böyle olur da ne? Zaten (bazı) erkek de kadın da biri olduğu halde aldatıyorlar, karaktersizlik yapıyorlar 'kaçamak' diye adlandırmayalım lütfen... Herkes kendine neyi yakıştırıyorsa onu yapsın.
Tabii ki doğru değil yazdım ondan sonra yarım yamalak okuyup saldırıya geçmeseniz keşke. Bunu yapan erkekler de kadınlar da var. Ama “erkektir elinin kiridir” diyen zihniyetler de var. Yok mu?
Aynen öyle bu karaktersizliktir. Benim demek istediğim kadınlar görüyorum eşlerini affediyorlar olabilir diyorlar, aynı şeyi bir kadın yapsa asla affedilmez. Umarım kendimi doğru ifade edebilmişimdir
O da artık kadının sorunu yani affetmesin ama aldatan erkekle aldatılan erkek bir düşüncede değil ki sindiremese zaten o da aldatmaz. Kadın biraz daha geniş düşündüğü için işte çevre aile vs ondan affediyor olabilir
Yorumların çoğunu okudum ve şunu gördüm asla vs diyor çoğu arkadaş ama şunu da gözlemledim bu yorumu yalanların cogununun yaşı küçük ve tecrübeleri az. Uzun soluklu ilişkilerin süreçlerine ait maalesef fikir sahibi değiller.
Uzun dönemde özellikle cinsel anlamda çiftler (bazen tek taraflı bazen çift) her fırsatta birbirini isteyen halleri kalmıyor, hatta kaçıp bahaneler uyduruyorlar (başım ağrıyor, yorgunum vs) bu sürece gelirken en temel yapı taşı da eşinden emin olması çiftlerin.
Nasıl olsa bir yere gitmez, gidemez gibi görüp boşvermislige başlıyorlar ve partnerinin arzu ve taleplerine sırtlarını dönüyorlar. (Çocuğumuz var, bir sürü şeyi hallettik artık yaşı da artıyor yapamaz)
Öyle bir yapar ki, ruhunuz duymaz. Böyle bir durumda olan herkes bence yapmalı. Böylece umursanmamanin yarattığı negatif ruh halinden kurtulacaktır umursanmayan taraf, ayrıca özgüveni de yerine gelecektir.
Ve bunu Kadınlar da (OP (Soran) senden bahsetmiyorum. Bir kadın ile bu konu hakılnda tartıştım geçenlerde.) soruyor. Ne kadar Utanç verici.
Güya Müslüman çoğunluklu ülkeyiz. Hani Savaş durumu oldu Kadın popülasyonu azaldı, o halde eşlerin arasında tamamen adil olabiliyorsan Çok eşli evlilik olur.
"Kadınlar böyle birşeyi asla yapamaz, yaparsa dünyanın sonunu getirmişcesine muamele görür. Tabii ki doğru birşey değil. Ama Erkekler yapınca “Erkektir elinin kiridir” denir." Dediğim gibi, güya Müslüman çoğunluklu ülkeyiz. Ben şahadet ederim ki Dünyadaki Müslümanların Çoğu Münafık, Tabi Tanrı/Allah/Elohim/Alaha/Yahveh bilir, AMA yine de... Kuran'da Namus Kadından önce erkeğe emredilir.
Millet iğrenç oldu bir de kendine Müslüman diyor.
Ben işi biraz daha dini açıdan kavradım, etik vs konu basit zaten.
İki tarafta yapmasin yani yapmamali zaten bir kiside sevgi azalmasi varsa zaten belli eder karsi taraf hisseder olmuyorsa gozun baskasina kayiyorsa ayril bitsin uzamasin yani kacamak yap aldat sonra yalanaca. Falan dert yani gozun kaydigi an baskasina ayrilma isini dusun sonra gozun mu yoksa baska yerin mi kaysin bence
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Olamaz, ayıp bir kere. Yanlış bir durum. İlerde öyle bir şey yaptığını hissedersem, fark edersem her türlü çıkar giderim hayatından, kapının önüne koyarım... Güzel kızları, karakteri düzgün erkekleri kimsenin üzmeye, aldatmaya hakkı yok! Aldatanları, kaçamaklar yapanları ve de yalancı olanlar umarım hak ettiği hayatı ve hak ettiği insanı bulurlar...
Eş ya da sevgili farketmez. Karşısındakini minicik aklıyla salak yerine koyarak yaptığı şeyi normal ve olumlu kabul eden cinsiyetin varlığından çok huzursuzum. Kadının 'namus direği nöbetini' sonsuz kabul eden erkek 'aldatma' meselesini türlü bahane altına süsleyerek anı defterine kaldıradursun bakalım.
Bencede cinsel doyum olmadı mı olmuyor karnı aç olana doyurma diyebilir misin? Hayır. O zaman mide gibi bir organ olan cinsel organların da doymaya ihtiyacı var aç bırakırsan bi yerde doyurur karnını.
Kesinlikle hayır. Cinsiyeti farketmeksizin birinin asla bunun olabilitesini normalleştirmesini kabul edemiyorum, etmem. Kimine göre adı kaçamak, bana göre sadakatsizlik.
oyle genıs kadınlar var mı? , var ıse de harıka gorunsede sen ne yapıyorsan oda bu ayrıcalıgı sana vermısse yapacaktır. sen olursun kocaman bı ala ga-vat.
ne erkekte ne kadında olgunlasmamıs edep haya olmayan davranıs bıcımı ayrıl/bosan ne halın varsa gor.
Ufak tefek neymiş acaba. Bunun ufak tefeği yok küçümsenemez. Tabii ki olamaz tüm ilgi alanı odak noktası sevdiği insan olmalı. Yoksa kimse seviyorum demesin..
Gerekçe yok sadece fikri mi beyan ettim. Etme sebebim ise aynı düşünceler olabilir diye. Sizde doğal olarak anlata bilir veya anlatmaya bilirsiniz. Buda gayet normal. Saygı duymak zorundayım
@Mistikhayatlar nerden biliyorsun. Sende böyle düşündünde karın seni mi aldattı. Ben kendimede güveniyorum eşimede. O güveni vermese böyle konuşmam zaten. Ayrıca biz aşk evliliği yaptık. Menfaat için evlenmedik.
buna evet diyen herkesin eşlerinin de bunu yapabilme izni olmalı.. ben günün birinde eşimi aldatırsam, 'kaçamak' yaparsam, o da aynısını bana yapabilme izni.. midesi kaldıran, yapsın..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Mümkünatı yok. Azı çoğu olmaz bunun. Bu düpedüz karaktersizliktir.
Ha ufak büyük oldu o zaman o ilşiki bitti demektir.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Tek hayalim eğer bir sevgilim olursa her gün aynı kadına tekrar tekrar aşık olmak istiyorum. Diğerleri zerre umrumda olmaz çünkü adamlık her gün aynı kadına aşık olmaktır
Erkek yaparsa bu durumda kadına da hak doğmuş oluyor yok öyle erkek yapabilir kadın yapamaz falan yanlış yanlıştır bana göre erkek ya da kadının yapması farketmez
ufak tefek kacamaktan kastın ne ki üst resimdeki gibi ufak bir yerlestiriyim sonra eve giderim türüyse cok hoş da bişey deyil ama yok arkadaş sınızdır işyerinde samimi bir ortam olmuştur çizgiyi aşmayacak gibi bir şeydir olabilir
Size onlarla geliyoruz sevgili ya da eş yapınca tüm defter leri silip tertemiz sayfa açıyoruz ama kadın asla eski müşteri leri ile iletişimi yatmayı kesmez evlenince
Kaçamak diyerek kucumsenecek bir durum değil. Kendilerini ne sanıyorlar? Elin kadınına ihtiyaç duyan elin kadınına gidecek. Hiçbir kadın/insan seçenek değildir. Kimse de kendini kullandırtmasin.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bence olmamalı. Ufak tefek diye de hakir görmemek lazım kadın yapınca ufak tefek olmuyor
Evliyim eşim ben farketmeden herşeyi yapabilir. Yapabiliyorsa. Kendisine de söylüyorum söyledim bunu. Beni ayakta uyutup aldatabiliyorsa helal olsun kocama yapsın. Ayrıca benim o ya aldatsa nolur dönüp dolaşıp benim köpeğim olucak yine
Bişeyi yasaklarsan insan onu ister Psikoloji böyledir Sürekli yapma etme gitme gelme kısıtlarsan adam daha çok dışarı kayıyor (benim düşüncem) ben kendime güveniyorum kendimden eminim benden daha iyisini onu daha çok sevecek saygı duyacak ihtiyaçlarını karşılayacak olanı bulursa buyursun ben götürüp bırakıyım. Bi erkek birşey yapmak ister se Eline koluna kelepçe tak ağzını gözünü bağla yapmak isteyen adam yapar.
Yakışmaz niye evleniyorsun o zaman kaçamak yapmak için mi evleniyorsun çok saçma akıl fikir yatakta yatmakta hayatınızı bununla sınırlandırılmış olması çok kötü
Kadın kocasinin ihtiyacini karsilamiyor ilgilenmiyor adamın üzerine düşmüyor ise... Adamda karisinin ihtiyacını karsilamiyor gerekeni yapmıyor ise... Bu durumda kaçamak da olur. Kaçmadan da olur kesinlikle aldatma olur... Kimse kusura bakmasın...
Eğer haz ve doyum yok ve bir şeyler eksik kalırsa olabilir ama her iki cinsiyet içinde geçerli. eğer kadın doymuyorsa o da mecbur doyuracak çünkü Maslow'a göre cinsellikte temel bi ihtiyaç karnı aç olan nasıl yemek ararsa cinsel aç olanda başkasını arar.