Pesimden 1,5 yıl koşan bi çocuk vardı. Ona utancımdan fazla yüz vermezdim. Gel gör ki sonra cesaretimi toplayıp ona ilgili davrandım. Yazmıyorsun dedi, yazdım. Artık o yazmayı kesti. ama ben yazmaya hâlâ devam ettim.
Lise son sınıftık. herkes bizden büyük meslekler bekliyordu, başarılıydık yani.😥Birkac kez yazdi ve bir daha da yazmadı. Ayda bir kez ben yazmaya başladım, çünkü ona aşıktım o da bana beni sevdiğini söylemişti ki zaten pesimde olan oydu. Zamanla ona yazınca konu bile açmıyordu konuşmak için. sadece cevap veriyordu. Sinav bitti hâlâ yazmıyor, benden başarısızdı. Ama duyduklarıma göre benden çok fazla iyi yapmış. Sorun iyi yapması değil, yok olurken bana hiçbir ac iklama yapmadan öylece bırakması 😥1 yılımı, sınavımı mahvettim. hayatımı bir erkek için onun belki bugun yazar diyerekten heba ettim. Ders çalışırken bile aklımdaydı... Evet, suçlu benm belki de. Sinavi da kaybettim, sevdiğimi de... Yeniden sinava hazırlanıp onsuz nasıl bi sayfa açacağım, ki o üniversiteye gidecekken. Gunlerdir IZDIRAP ÇEKİYORUM 😢
Bi kiza neden umut verip "seni gerçekten seviyorum.","yeni bi başlangıç " falan deyip giderler? Madem sevmiyorlar niçin 1,5 yıl koşup ortalıktan kaybolurlar?😓bana detaylı bir yorum yapar mısınız? belki kendime gelirim. Canım çok yanıyor 😓
Lise son sınıftık. herkes bizden büyük meslekler bekliyordu, başarılıydık yani.😥Birkac kez yazdi ve bir daha da yazmadı. Ayda bir kez ben yazmaya başladım, çünkü ona aşıktım o da bana beni sevdiğini söylemişti ki zaten pesimde olan oydu. Zamanla ona yazınca konu bile açmıyordu konuşmak için. sadece cevap veriyordu. Sinav bitti hâlâ yazmıyor, benden başarısızdı. Ama duyduklarıma göre benden çok fazla iyi yapmış. Sorun iyi yapması değil, yok olurken bana hiçbir ac iklama yapmadan öylece bırakması 😥1 yılımı, sınavımı mahvettim. hayatımı bir erkek için onun belki bugun yazar diyerekten heba ettim. Ders çalışırken bile aklımdaydı... Evet, suçlu benm belki de. Sinavi da kaybettim, sevdiğimi de... Yeniden sinava hazırlanıp onsuz nasıl bi sayfa açacağım, ki o üniversiteye gidecekken. Gunlerdir IZDIRAP ÇEKİYORUM 😢
Bi kiza neden umut verip "seni gerçekten seviyorum.","yeni bi başlangıç " falan deyip giderler? Madem sevmiyorlar niçin 1,5 yıl koşup ortalıktan kaybolurlar?😓bana detaylı bir yorum yapar mısınız? belki kendime gelirim. Canım çok yanıyor 😓
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
O koştu sonda sende şans verdin sevdin falan sonra o seni bıraktı mı ilgi mi kesti çok uzun okuyamadım ya kusura bakma
Evet ilgiyi kesti, yazmazdım eskiden hep o yazardı. Bana yazmıyorsun deyince yazdım,
O da birkaç kez maj atti bi daha atmadı
Konuşalım önerim var
Ben yazamiyorum sen yaz xper yetmiyor benim
Takip
Takip isteği attim kabul et
Demekki seni gercekten sevmiyormus, ulasilmaz gordugu icin cazip gelmis sadece
Kafana takmamaya calıs
Yaşlar kaç ve üzülmene deymez
18
Anladım, ona ait herşeyi sil ve eşya gibi nesneleri yok et!
Aksi takdirde senin için, zor olur ve unutamassın ayrıca sevgiside yalanmış!
Bana yazmadığı için ona kırıcı şeyler de söyledim. Ama o neye kiirldigimi bilmiyor
Fakat düzeltmek icn zerre çabası olmadığını fark ettim.
Dediginizi yaptım ama whatsapp bile bana onu hatırlatıyor. Cok fazla bağlamıştı beni kendine çünkü. Whatsapp i bile silip aptal gibi yine yükleyip hesabını kontrol ediyorum. ne yapmalıyım ya😥
Bak kardeşim kesinlikle uzak dur ve kendini yıpratma ayrıca böyle yaparak onu daha çok pofpofluyorsun. Egosu tavan yapıyor
bence acı çekme yine olan sana olur
Üzülme bu kadar