Sevgilimin yanında ağladım kendimi kötü hissediyorum çok utanıyorum ne yapacağım?

Sevgilimle oturuyorduk bir sebepten ötürü tartışmaya başladık aşırı önemli bir konu değildi ama ben gene de çok üzüldüm hassaslaştım ağlamaya başladım sevgilim de ağlama falan dedi sarıldı bana ama ben sonra oradan koşarak uzaklaştım gitme dedi o ama ben çok utanıyordum. Sevgilimle tartıştığı için kendimi çok kötü hissediyorum yanında ağladığım için çok utanıyorum. Ne yapacağım ben? Nasıl iyi hissedebilirim?
Sevgilimin yanında ağladım kendimi kötü hissediyorum çok utanıyorum ne yapacağım?
Cevapla