
Hal boyle olunca erkekte neresi bol olunca guzel olur nasil olur bi fikri olan var mı?

Yemeğin salçası, erkeğin dalgası diye bir kafiye uydurayım bari.
Ama işin aslı şudur ki kadın olsun erkek olsun önce düzgün bir karakteri olmalı, dürüst olmalı, merhametli olmalı, akıllı olmalı. Aslında özetle İNSAN olmalı.
Yani 41 yaşındasınız ve erkeğin neresinin güzel olduğunu sormanız düşündürücü tanıdığım bir çok kadın erkeginde kalçalarına dikkat ettiklerini söylüyorlar başka bişey daha var ama yazsam buraya uygun degil
karakter diyelim..
Cevap
31Cevap
senınde bıldıgın gıbı penis ki ortalama 15 cm dır türkiyede çok sukur penisim 21 cm ınanmayın oldu kanıtladım cok yalvaardılar HER ERKEGE NAIP OLMAZ BRO :)
pantalonu gösteren ütüdür kadını gösteren g*tüdür diye lafta var 😂
Erkeğin gönlü bol olsun cüzdanı kabarık pantolonun önüde kabarık olsun yeter kızlar için 🤣🤣
Erkekte her zaman olacak erekte. Nasıl? Bence son derece çirkin bir söz oldu. Yakışmadı
Göbek iyidir he dimi göbek iyi olsun be ne olur be göbek erkekte moda olsun yoksa hiç şansım yok...
Balığın dirisi, dalganın irisi makbul demişler. Kim demiş peki "ben" çünkü şimdi uydurdum 🤣🤣🤣
Erkeğin cüzdanından bahseder genelde benzer deyimler
Nara büyük olmalı derler erkekte...
Bak bu güzeldi
Erkekte bol birsey olmaz ki🤣🤣
Gobeksiz erkek balkonsuz eve benzer derler 😂😂
Kas ya da göbek
Her şey
Cüzdanı diyorlar genelde
Onlarda da kalça olması makbul benim açımdan 🤪
Erkeğin de parası bol olmali🤑
Erkeğinde göğüsü geniş olmalı.
Erkekte de zeka ve para
Göbeksiz erkek balkonsuz eve benzer 😅
Parası bol olmalı
Zeka
Saygı
Paraaaa
Cebi dolu eli bol olursa gerisi olur gider
Beyin beyin
Para
beyin baya bol olmalı...
Para
Parası çok olmalı.
bol olacak tek bi yeri var oda aleti
Erkekte zeka olsun
Olgunluğu. Erkekler çok salak..
Kas.
Zeka
Zeka..
Yaw he he
Sen nereede istersin
Cüzdan, cep
Daşşakk😂
yaprak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?