Yani şu hayattan zerre tat almıyorum. Ordan oraya savrulurken, birine denk geldim. Motive oldum denemek istedim. Her ne kadar onun geçmişi kirli (uyuşturucu, alkol, karıkız) olsa da yuva kurmak için, bir baltaya sap olmak için ölesiye çabaladığını görüyorum. Ama elbette bazen geç yzınca falan benim özgüvensizliklerim tetikleniyordu. Buna rağmen onunla iken yaşamda devam edebilmek, bulunduğum noktadan ileriye gidebilmek için bir istek oluyor.
Evlenince dönüşeceğimiz halden korkuyorum. Evlenmek için 2 senemiz var en az. O iş kuracak ben de okuldan mezun olup işe gireceğim. ve biz evleneceğiz.
Sadece iki gündür ondan haber alamıyorum. Telofonu çekmiyor. İşi gereği ülke dışında. Bana da önceden haber etmişti. Yani tatım tuzum resmen kanım çekildi. Başım ağrıyor uykularım kaçıyor. Belki bir hafta daha iletişim kuramayacağız. Aklımı kaçırasım var. Yani bu saçma hayatta sadece bir insan için yalvardım. Ve sadece beni isteyen bu insan oldu. Ama bu insanla aramızdaki fark Türkiyenin doğusu ve batısı arasındaki gibi. birlikteliğimiz bir seneyi geçti. Ben çok sahiplendim, bağlandım. Öte yandan bir uçurumun kenarında durmak gibi onunla olmak. O giderse eski çirkin hissiz hayatıma dönmek istemiyorum. Gerçekten şu hayatta çok yalnız ve çaresiz hissediyordum. Onunla olmak yalnızlığımı sildi ama çaresizliğim devam ediyor. Eskiden kaybedecek şeyim de yoktu. Şimdi onu kaybetmek istemiyorum. Ama sırf bunun için sadece onun yolundan gidemem.
Acaba o yokken buraya gelip buralarda ilişkimizi anonim olarak söylemem onu üzer mi, güvensizlik yaratır mı? Mesela onun bir hesabı olsaydı üzülürdüm.
Evlenince dönüşeceğimiz halden korkuyorum. Evlenmek için 2 senemiz var en az. O iş kuracak ben de okuldan mezun olup işe gireceğim. ve biz evleneceğiz.
Sadece iki gündür ondan haber alamıyorum. Telofonu çekmiyor. İşi gereği ülke dışında. Bana da önceden haber etmişti. Yani tatım tuzum resmen kanım çekildi. Başım ağrıyor uykularım kaçıyor. Belki bir hafta daha iletişim kuramayacağız. Aklımı kaçırasım var. Yani bu saçma hayatta sadece bir insan için yalvardım. Ve sadece beni isteyen bu insan oldu. Ama bu insanla aramızdaki fark Türkiyenin doğusu ve batısı arasındaki gibi. birlikteliğimiz bir seneyi geçti. Ben çok sahiplendim, bağlandım. Öte yandan bir uçurumun kenarında durmak gibi onunla olmak. O giderse eski çirkin hissiz hayatıma dönmek istemiyorum. Gerçekten şu hayatta çok yalnız ve çaresiz hissediyordum. Onunla olmak yalnızlığımı sildi ama çaresizliğim devam ediyor. Eskiden kaybedecek şeyim de yoktu. Şimdi onu kaybetmek istemiyorum. Ama sırf bunun için sadece onun yolundan gidemem.
Acaba o yokken buraya gelip buralarda ilişkimizi anonim olarak söylemem onu üzer mi, güvensizlik yaratır mı? Mesela onun bir hesabı olsaydı üzülürdüm.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer