Kendime acimasizim sevdiğim için dünyaları önüne süresince geliyor canım ben yoksa hayattanmi zevk alamıyorum ?

Hayatımda şu an kimse yok fakat olduğunda sürekli onu mutlu edesin geliyor ama karşılığında benim mutluluğum onun mutlu olmasindan geçiyormuş gibi bir döngüye giriyor en sonunda ortak çıkarlar bitince herkes kendi yoluna bı ne canım ilişki diye kendime kızıyorum aslinda

Kendime acimasizim sevdiğim için dünyaları önüne süresince geliyor canım ben yoksa hayattanmi zevk alamıyorum ?
Cevapla