Ben bu hayatı yaşamaya seviyorum diye mecburmuyum?

Arkadaslar öncelikle daha önce tek basına yeten ayakları üzerinde. Duran biriydim. sonra yurtdısında erkek arkadasm ile tanıstım pandemi olunca yanına yerleştim türkiyeye. erkek arkadasım daha önce evlenmiş bosanmıs biri. bir erkek cocuğu var 13 yasında. Erkek arkadasım 40 yasında bn 25 yasındaym. 2 senedir bilkte yasıyoruz pandemiden dolayı calısmıyoruz ikimizde. Cocuk normalde annesinde kalıyor. Gecen sene 5 ay bizde kaldı erkek arkadasmla sürekli kavga ettik. Normalde ikimiz cok iyi yasıyoruz geciniyoruz mutluyuz. Ama cocuğu biraz pis tuvaletini yapar sifonu cekmez tuvalet kağıtlarını yere atar inatcı sımarık biri sürekli fast food yer. Bn sürekli onunla ilgileniyorm oyun oynuyoruz birlikte fkat. Kendimle hiç ilgilenemiyorm. Mutfak dan cıkamıyroum. Temzlk bitmiyor. Tatilde geldi smdi somestr için cocuğu sevemiyorm kötü davranmıyrum cocuğa iyi bakıyorum annesinden daha cok ilgileniyorm. Ama sıkıldım. Erkek arkadasım cocuğu seneye yanına almak istiyor birlikte yasamamızı. Bn istemiyorm beni seviyorsan kbullenmelisin diyor. Ama bn erkek arkadasımı seviyorum diye cocuğun hayatıma kendmi neden adıyım ki. Kendisi cocuğun basında durmuyor cıkıp gidiyor. Bn uğrasıyorum bütün gn.
Ben bu hayatı yaşamaya seviyorum diye mecburmuyum?
Cevapla