kendimden verdiğim taviz.. beni ne kadar mutlu edecek.. bu önemli. eğer mutlu olacağımı bilirsem biraz taviz veririm katı kuralları olan insanların ikili ilişkileri hep sorunludur.. Ama bu demek değil ki her konuda tavizkar olalım.. ilişkiler de hep kazanmak hep kaybetmek gibi bir durum yok aslında.. bazen olduğun gibi olup bazen karşıdakinin istediği gibi olmak için ona doğru bir adım atmak lazım.. böylece orta yol bulunur
Hayır kendimden taviz vermem ancak masum yalanlar söyleyebilirim. Taviz vermem için çok kıymetli birine karşı büyük bi hata yapmış olmam gerek. Bu da bilerek isteyerek yapamayacağım bişey