İçim patlamak üzere ve benim konuşacak kimsem yok? Sevgilim terk etti gitti benim ondan başka kimsem yok ne yapacağım?

24 ocakta ablası beni istemiyor diye ayrıldı. Ama bana sürekli bekle zamanı var dedi. Daha 1 ay önce annemle babam olumlu bakmaya başladı diye mutlu haber verdi. Geçen hafta konuşurken ben de seni hala seviyorum dedi. Ben onu hep bekledim kimselere tek kelime edemedim. Geri gelirse benim ailem kabul etmeyecek diye. Her gece kendi kendime sessiz sessiz ağladım. Anneme her şey yolundaymış gibi gösterdim. Dün ben eminim sana karşı bir şey hissetmiyorum bekleme sana da ümit vermek istemiyorum dedi. Tutamadım kendimi, ablamın evindeyim, kuzenim var babam var enişteler var. Ağladım. Ablama anlattım. Ama çok az. Sonuç onun parfüm şişesini tarağını fili aldı çöpe attı, bu kadar. Ve bu konu hakkında hiç konuşmuyoruz. Ama benim konuşmaya ihtiyacım var. Derdimi dökmeye çok ihtiyacım var. Uğruna bugün bile canımı verecek olduğum adam artık tamamen yok. Onun kokusu da yok artık. Ama beni dinleyen içini dök rahatla diyen bir kişi bile yok. Ayrıldık ama biz 5 aydır konuşuyorduk ben onun acısını ona anlattım şimdi tamamen yok. Ben şu an kalabalıklar içinde yalnızım.
İçim patlamak üzere ve benim konuşacak kimsem yok? Sevgilim terk etti gitti benim ondan başka kimsem yok ne yapacağım?
Cevapla