Arkadaşlarıma yaptıkları şaka yüzünden çok kızgınım ve bir süre konuşmak istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Bir süre önce, beni sevdiğini söyleyen kişiye ayrılmak istiyorum diyince bana şantaj yapmaya çalıştı, tehdit etti para yollayacaksın dedi. Çok korkuttu beni, günlerce ağladım çaresizlikten arkadaşlarıma sığındım hep, 1 ay ya birşey olursa korkusuyla yatıp kalktım. O olaydan sonra ben, sevginin gerçek olmadığına karar verdim ve kimseyi sevmicem dedim, canım çok yandı çünkü. Hatırladıkca bile sinirlerim bozuluyor, öyle bir etki bıraktı ki üzerimde o tehdit. Arkadaşım dün yanına kuzenini de almış bana cıvık cıvık konuşup şakalar yapıp durdular. Kanka bak anıl sesine hasret kalmış, nerde benim 2 gözümün çiçeği dedi durdu seni çok seviyormuş falan dedi. Sevgi sözcükleri duymaktan bile nefret eder oldum, çünkü o olay geldi aklıma. Şakanızı başkasına saklayın sevmem ben böyle şakaları uyarıyorum sizi ağzınıza bir tane çakarım görürsünüz dedim kahkaha atıp mal mal şeyler demeye devam ettiler. Yok ben seni seviyorum, yanına gelcem vs. Vs. Canımı sıktılar. Sohbetten çıkıp aramalarını bir süre reddettim çünkü cidden konuşmak istemedim. Sonra çiçeğim diyen salak mesaj atmış az konuşalım diye, salak şakan devam edecekse konuşma dedim yok devam etmicem demiş. Konuşmadım, sadece mesaj yazdım ona. Bana biz şaka yapalım, eğlenelim dedik ama seni kızdırdık sanırım falan dedi. Bana bak ben öyle boş şakalarla uğraşamam, canım bir kere yandı bir daha yanarsa dünyayı yakarım dedim. Canım yandı derken dedi bi durdu, sonra noldu sana biz öyle can falan yapmayız dedi. Bende herşeyi bilmene gerek yok, o konu hakkında konuşmak istemiyorum o aptal şakalarını uzak tut benden dedim. Biraz abarttık sanırım dedi kendisi bencede yazdım, özür diledi sonra. Bana musade dedim birşey demesine fırsat vermeden sohbetten yine çıktım telefonu şarja taktım. Bazen insanlardan cidden nefret ediyorum. İlla anlayışlı olsunlar diye başıma gelen tehdit olayını bilmeleri mi lazım? Arkadaşlarımla bir süre cidden konuşmak istemiyorum.
Arkadaşlarıma yaptıkları şaka yüzünden çok kızgınım ve bir süre konuşmak istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla