Nişanlım hasta olmama rağmen aramıyor detaylar aşağıda yazdım sizce ben yazayım mı bekliyim mi?

Aramızda bı sıkıntı yoktu geçen Pazar evde ufak Bir kaza geçirdim elime cam saplandı dikis falan atıldı işe gitmiyorum raporluydum sonra iki gün önce dedimki işe gitmem gerek bı kaç saatliğine oda igliyimi düşündüğünden gitme birşey olur dedi bende mecburum çağdilar dedim sonra ben artık korkmuyorum da üzülmüyorum da sen ne doğru biliyorsan onu yap dedi bende iyi ozaman korkmuyorsan üzülmüyorsan merak etme elimide sorma dedim Bidaha ne mesaja cevap verdi nede arayıp sordu beni sizce napayım ben mi yazayım laf atayım ha bu arada nişanlım askerde
Nişanlım hasta olmama rağmen aramıyor detaylar aşağıda yazdım sizce ben yazayım mı bekliyim mi?
Cevapla