Doktor sevgilim bir gün yazıyor ertesi gün yazmıyor, ayrılmalı mıyım?

Deliricem artık saat 12 ye geldi hala yazmadı bunu da sık sık yapıyor Ortopedi Doktoru kendisi. Uzman ama yeni oldu daha yaşı 35 bende 25 neyse çok sıkıldım cidden ayrılmak istiyorum böyle yapınca? Doktor sevgilisi olanlar ya da daha önce olmuşlar siz de bunu yaşadınız mı?
Doktor sevgilim bir gün yazıyor ertesi gün yazmıyor, ayrılmalı mıyım?
Cevapla