"Alışık olduğum standartların altına düşmek istemiyorum" diyen sevgili haklı mıdır sizce?

''Seninle evlendikten sonra, alıştığım yaşam kalitesinin altına düşmek istemem'' diyen sevgiliyi haklı bulur musunuz?
Alışık olduğum standartların altına düşmek istemiyorum diyen sevgili haklı mıdır sizce?
"Alışık olduğum standartların altına düşmek istemiyorum" diyen sevgili haklı mıdır sizce?
Cevapla