Sevgilikte yüzeysel yaknlasmyi kabul etmiyorum doğru mu yapıyorum?

Birine tam guvenmeden el ele tutuşmak bile istemiyorum yani kendimi kötü hissediyorum o yüzden de terk ediliyorum hoşlandığınız kız temas etmese yani biraz zaman istese ne düşünürsünüz ya da bırakır misiniz

Güncellemeler
1 yıl
Bir de temas başlarda biraz zora kosuldugu ve geç olduğu zaman yani erkek kazanmaya çalıştığı zaman daha çok değer verir diye dusunuyorucm
Güncellemeler
1 yıl
2 gün önce ayrıldık iş yerinde muhattap olmam artik
Sevgilikte yüzeysel yaknlasmyi kabul etmiyorum doğru mu yapıyorum?
Cevapla