Sevgilime, güçlü ona ihtiyacım olmayan bir tavır sergiliyorum. Yanlış mı yapıyorum?

Sadece ona muhtaç olmadığımı bilsin vede ona mecburmuşum izlemini ona vermiyorum ve bundan dolayı ters düşüyoruz kendimden ödün vermeliyim bazı konularda

Sevgilime, güçlü ona ihtiyacım olmayan bir tavır sergiliyorum. Yanlış mı yapıyorum?
Cevapla