Gördüğüm kadarıyla son dönemde , düğün yapmayı gereksiz bir masraf olarak gören kızların sayısı git gide artıyor.. Öte yandan , hayır bir kere evleniyorum o düğünde göbek atacağım ben diyenlerin de sayısı halen hiç de az değil.. İçinde bulunduğumuz günlerde bir düğünün masrafının aşağı yukarı 80 - 100 bin liraya çıktığı söylenir oldu.. Idısı dıdısını da ekleyince.. Bu 10 000 dolar yapıyor.. Bu rakam da Maldivlerdeki dünyanın en pahalı ve süper lüks bungalov hotelinde 3 gün full + full bir balayı yapmaya yetiyor.. Pek çoğumuzun hayatı boyunca asla gidemeyeceğim bir tesis.. Maldivlere gidilebilir bir şekilde ama Maldivlerin sıradan tatil köyleri olduğu gibi üst düzey tatil seçenekleri de var.. İşte pek çok gencin , bu günlerde düğün telaşına girmek ve bir dünya para harcamak yerine , bu parayla dünyanın her hangi bir yerinde , bir kaç gün bile olsa , lüks bir tatile gitmeyi planadığını duyuyoruz.. Tabi aileler ne der orası bilinmez ama... siz ne dersiniz? veya... ------>
Düğün yapmak mı istiyorsunuz , sadece nikah yapıp düğüne harcanacak parayla muhteşem bir tatile gitmek mi?
Su soruya rekor beğeni gelmesi lazim... Aynen düğün kadar saçma bir sey yok akraba partisinden baska bir sey değil. Dün ilk defa bu dusuncedeyken bir düğüne katıldım. Gozlemlerime gore herkes oturuyordu zaten cok az kişi dans etti dağılindi ve adam buna 8.000 tl vermis. Çöp yani, hadi maldivleri gec cok daha az parayla villa kiralarsin veya karavan mis gibi tatil yaparsın. (Umarim bu kafadaki kizlar cogalir da ilerde sorun yaşamam hdjjdnd)