AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
174Cevap
Kariyerime ve geleceğime odaklanıyorum. Kimse için vakit ayiramam
Haramda mutluluk ararsam, mutluluk bana haram olur kanks
Yalnızlık denen bu ittirilmiş seçimde, ruhum kendine değer vermeyi daha yegane bir alışkanlık olan habitat gibi buluyor. Birinin gelip buna memelerini sokmasını istemem..
Sebebi ; Aldatanları ve aldatılanları görünce öpmek istersin yalnızlığını alnından...
Kim demiş onu pilli? Sevgili.. iyidir be.. Ama nedense utandım bak şimdi 🙈😇
Aksine istiyorum. Sanırım hazırım da ama aşık olmam zor gibi.
YKS türkiye birincisi olacağım. Kimsenin beni işimden alı koymasını istemiyorum
Genellikle �nsanlar yeni bir sevgiliyi yeni bir ilişkiye hazır olmadıkları için istemezler
Gönlümden geçen kadın profiline uygun bir kişi ile karşılaşmamam
Sevgilimin ilk ve son olmasını istiyorum yani sevgilim evleneceğim kişi olsun istiyorum. 28 yaşında evlenmek istediğim için şuanlık sevgiliye gerek yok.😊
Yanlız değilim etrafım dolu
Sadece soru cevap oyalanıyorum
Kum deniz güneş tatil , oraya gitme ona bakma ruslar var gidelim kim ister dır dır dır 😂
Cinsel gücümün zirve yapyığı bir noktada olduğum için.
Yoo istiyorum 🤣 başıma tatlı bi bela lazım belada olmayınca kaşıntı tututor beni 😂
Yanliz kaldık ortamda yok sabah iş akşam ev nasıl sevgilim olsun:(
Şu an uykum var. Ama 1 saat önce isteyebilirdim heralde. 😉
Aşırı baskıcı tiplere denk geldiğim için yıldım artık. Free takılmak en iyisi.
İstemiyorum değil, doğru düzgün birisi çıkmıyor karşıma.
Aslında yanlızlığı sevmem , yanlızca doğru yerlerde değilim
Hayır istemem çünkü yazın sıcakta sevgili ile yatılmıyor!!
daha büyük sorunlarımın olması ama istemiyor değilim sadece istesemde bir ilişki yürütemem
32 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı ama 15 yaşından belli sevgilimin olmasını istiyorum olmadı bu yaştan sonra da olmaz zaten
Ne istediğim beni ister nede beni isteyeni ben isterim...
tantana sevmem şov sevmem trip sevmem tırı vırı işler sevmem.
Çirkinim istesem bile olmaz o yüzden ben sadece işime bakarım.
açıkçası bence ne kız ne erkek ben beni anlayacak insan bulamadım
Birinci sebebi haram, ikinci sebebi zaten çevremde aşık olabileceğim biride yok.
Şu an hazır değilim ciddi bir ilişkiye. Doğru kadını bulsam bile ben yürütemem ilişkiyi.
Sevgiliden önce benim bi kendimi beğenmem, sevmem lazım 🧸
Neden
Yoo aslında çok istiyorum da kimse bakmıyor bana 💆♂️🤦♂️
Yalnızlık güzel severim yalnızlığı, kafamı dinliyorum.
Uzun vadeli sürecek ilişki insanlarının epey az olması.
Tüm dikkatimi mühendislik mezunu olduktan sonra ne yapacağıma vermiş durumdayım, işsiz kalmak istemiyorum. Ayrıca cebimde 3 kuruş para var, onu da kimseyle harcayamam. 4 yıl sonra belki ilişkim olabilir.
Özgürlüğümün tadını çıkarmak gibi bir gayem ve öncelikli gedeflerim var❤ ama Allah nasip ederse doğru insanı hayır demem tabiki nasip kısmet 😏
yanlızlık bir tercih değildir korkaklık ve güvensiz olduğumuz için bir tercihtir bence.
eğer darbe yediysen güven bir kez kidirdiysa bir sonraki ilişkiye başlamak çok zor oluyor ve yalnızlığı tercih ediyorsun..
güvenememek en büyük problem.
İstiyorum da olmuyor aradığım buldum diyorum sonra onun da sevdiği çıkıyor bende artık vazgeçiyorum. Yani bahtsız bir bedeviyim ben
Yalnızlık bağımlılık gibi alışan bırakamaz. Ben ilk yalnız kaldığım zaman ünide okuyordum tek başıma evde kalıyordum eve de misafir kabul etmiyordum kendi dünyamı kurdum. İlk başlarda zor ama alışınca muhteşem birşey
Havalar çok sıcak sevgili ile daha da sıcak olur ya 😀
.
Çok basit!!!
Hatta bunun sözü bilemmm varrrr.
BEKARLIK SULTANLIKTIR.
.
şu an kafamı dinliyorum yeni bir sorumluluk alamam.
Asosyalliği ve yalnızlığı seviyorum bi de hoşlandığım kişi yok
Utanıyorum eksik bulmasından aslında gayet fizik ve yüz olarak iyiyim belki ondan çekiniyorum
Fiziksel özelliklerim nedeniyle istesem de kimse bana bakmaz. Yani istememe durumum yok, istiyorum.
Kafam o kadar dolu ki birine zaman vakit sevgi falan hiç ayıramam
Türkiye'de kriterlerime göre birisinin olduğundan 1 gram umudum kaldı zaten, vaktim olduğunda yurtdışına yöneleceğim.
Kendimi bildim bileni hep yanlızım zaten o yüzden alıştım artık bu duruma bir umudum yok kalmadı denk gelmiyor iyi biri 😔
geldi siyah atlı prensin
aklım başka şeylerde hayatıma dair. şu an enerjimi başka bir insana aktaracak ne ruh halindeyim ne de istek içindeyim.
Evli olmam..
Alıştık artık birisi kafam rahat karışan yok hesap soran yok niye yazmıyorsun diyen yok sıfır sıkıntı kafa dinlemek iyidir
Belki de her geçen yıl insanlara ilişkilere güvenimi sonbaharda yaprak döken ağaç misali yitiriyor olmamdandır..
Sevgili bulsam bulurum aslında ama sevmedigim için kısa sürecek onun için kimsenin duygularıyla oynamak istemiyorum taki gerçeği bulana kadar.
Hiçbir zaman olmadı ki 🤣
Olur olur o da olur 😂
Inşallah
kafam rahat ya süpermiş
Güvenemiyorum bu yüzden kimseyle sevgili olamıyorum
Kızların erkeği partner veya sevgili olarak değil de cüzdan olarak görmesi sanırım.
Çünkü adam olanın sadece bir tane sevgilisi olur :))
Sevgilim diyebileceğim birinin olmadığını düşünüyorum
Tercih edilmmemem den dolayı yalnızlık İsmail YK dediği gibi beni beğeneni ben beğenmem benim beğendiğimi o beğenmez ben tipsizmiyim diyorum
İnsanlar yozlaşmış haldeler o yüzden bir sevgilim yok.
Ne yazık ki kriterlerime uyan birisiyle henüz karşılaşmadım.