Erkek arkadaşıma taciz edildiğimi söyledim abartma her şeyi dedi sizce sorun bende mi?

Minibüsteydim bir adam kalç * elledi inmek zorunda kaldım ondan moralim bozuk dedim sen böyle herşeyi çok abartıyorsun olmuş bitmiş unut bana da söyleyip durma dedi sizce bu basit bir olay mı
Erkek arkadaşıma taciz edildiğimi söyledim abartma her şeyi dedi sizce sorun bende mi?
Cevapla