Erkek arkadaşım bana karşı kendini zor tuttuğunu söyledi?

Merhaba :)
çıkmaya yeni başladık daha bir kaç gün oluyor ama bir senedir seviyoruz birbirimizi yeni Kavuştuk yani.
Son günler çok güzeldi çok güzel vakit geçiriyoruz fakat dün gece İkimiz Yanlızdık ve öpüşürken birden oflayıp durdu. Neoldu soruma sana bunu yapmak istemiyorum ama çok zor benim için kendimi tutmak dedi. Yani yatmayı kastediyor ve ben böyle bişeyi kesinlikle düşünmüyorum. Bu sözleri benim Kafamı karıştırdı açıkcası.. Neden böyle dediki hemen iki gün sonra? Şimdi çiddi düşünüyoruz ve evlensek bile ileride daha çok sene var.. Neden bukadar acele etti?
Erkek arkadaşım bana karşı kendini zor tuttuğunu söyledi?
Cevapla