Yarın beni istemeye geliyorlar. Bugün annemle tartıştık ve herkes kendi yoluna dedik. Pişman değilim. Siz olsanız ne yapardınız?

Annem aşırı geçimsiz biri. Babamla da sürekli kavga ediyor vs. Her neyse benimle de öyle. Hiçbir zaman sevgisini hissedemedim. Hep ezdi beni. O yüzden annemi hiç sevmiyorum. Öyle işte.
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen yorum yaparken düzgün yorum yapın. Hiçbir şeyi bilmiyorsunuz kalkıp abuk sabuk görüşler paylaşıyorsunuz. Annem cimri biri ve onun istediği biriyle evlenmemi istiyor. Tek amacı başlık parası koparmak ve kilo kilo altın aldırmak. Hiçbir şeye karışamadığı için böyle ters hareketler yapıyor. Daha önceden de böyleydi şimdi daha beter.
Güncellemeler
+1 yıl
Görücü de benim sevdiğim kişi. Yanii öyle görücü geldi hurraaa herkes kendi yoluna demedik.
Yarın beni istemeye geliyorlar. Bugün annemle tartıştık ve herkes kendi yoluna dedik. Pişman değilim. Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla